30. dubna 2011

Žíňka a kytí ...

... tak jsem uháčkovala další vlnkovou žíňku, zvolila jsem si na ni barvičky, které mám ráda a nakonec jsem se rozhodla, že si taky něco nechám ... vždy vše podaruji ... udělala jsem si kní i kytí ... no prostě když je to jaro ... 









... vzoreček je tady ... http://www.youtube.com/watch?v=8Tx5CdbEx_

... pěknou sobotu, ale bohužel deštivou ... Denisa

5 komentářů:

  1. Ahoj Deni,
    je krásná!!!!!!!! I kytí!!!
    U nás svítí sluníčko :o)),ale asi bude buřina....
    Papa -krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. bei uns war gestern Aben ein schlimmes Unwetter. Heute scheint die Sonne...
    Das ist wieder so schn geworden und deine Farbenzusammensetzung total toll...

    Wünsch dir ein schönes Wochenende
    Liebe Grüsse Elke

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Denisko, děkuji moc za návod. Žínka se ti opět moc povedla.. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Deniska, ešte sa len učím háčkovať, ten návod nechápem, je to pre mňa moc rýchle, nemohla by si mi poslať návod na tú žínku mailom? Tvoje návody na mmb sú skvelé, už som podľa nich uháčkovala nejaké chňapky, len túto vzorku neviem a moc sa mi páči.
    Ďakujem. Zdenka
    zd.otrubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky