27. května 2011

Hvězdičky ...



... na netu jsem našla předlohy na tyto dvě hvězdičky ... hned jsem je vyzkoušela ... bude to pěkná dekorace na vánoce ... tak vkládám i předlohy ...


Předloha





... pěkný pátek ...  slunnou  sobotu a neděli ...
... děkuji za návštěvu ... Denisa

6 komentářů:

  1. Lieeb Denise, das sind wunderschön Sternformen
    und danke dir dass du die Häkelanleitung zeigst..
    wünsch dir auch ien schönes Wochenende
    Liebe Grüsse Elke

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deni!!
    Tu horní jsem háčkovala a tu dolní ukládám .
    Na Vánoce se bude hodit!!! :o)))
    A ať už nožička nebolí!!!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, jsou moc hezké! M
    yslím, že tu první jsem dělal na Vánoce :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,
    vánoce jsou sice ještě v nedohlednu,ale ono to zase uteče a pak se budou hvězdičky hodit.
    Měj pěkný víkend!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, děkuji moc za návštěvu u mne na blogu :)
    Hvězdičky jsou moc pěkné!
    Tu spodní si s dovolením uložím ;)

    Hezký víkend
    Eva

    PS: Došel ti můj mail s předlohou?

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko, sluníčko, máš u mně ocenění!
    A když si vzpomeneš, pošli mi ty návody, prosím. Díky. Tina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky