3. června 2011

Hvězda ...

... propadla jsem háčkování ze Sněhurky ... tak jsem háčkovala další dečku ve tvaru hvězdy ... předlohu jsem si upravila podle sebe, někde jsem pár řad urala někde zase přidala ... a tohle z toho vzniklo ...






Předloha



... pěkně slunný poslední pracovní den ... děkuji za návštěvu ... Denisa

6 komentářů:

  1. schon wieder ein wunderschöner Stern
    *Toll*
    Wünsch dir ein schönes Wochenende
    Liebe grüsse Elke

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Denisko,
    moc děkuji za ocenění takové ještě nemám a ani jsem ho moc často neviděla:))Mám velkou radost!
    Ty jsi teda rychlík takovou krásnou dečku jsi stihla a takto rychle..to teda zírám.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné, Denisko!!
    Krásný klidný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Deni ahoj,jsi hvězda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Deni, moc krásné háčkování...
    Velmi precizní a dokonalé...
    Nádhera! radost se dívat :o)
    Gratuluji i k ocenění...je tak zasloužené.
    Hezký večer, zdravím Sońa

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko, je nádherná! Moc se mi líbí, taky mám ten popis, ale ještě na ni nedosšlo! Jsi lepší!
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky