26. září 2011

Nemocniční háčkování ...

... když jsem se chystala do nemocnice tak moje první věc bylo že jsem si nachystala nějakou tu přízi a háček ...
... tak vzniklo asi 6 kousků chňapek ... nafotila jsem prozatím jen část zbytek musím ještě začistit ... to mě dost nebaví ...
















... háčkovala jsem z české příze Katka ... moc jsem si ji oblíbila ... je krásně jemňounká a má hóódně odstínů ...

... takže děvčata háčku zdááár ...

...  pěkně slunné pondělí i zbytek týdne ...
                                                               DENISA

13 komentářů:

  1. Tie sú pekné..Kde ty na tie vzory chodíš.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou náádhernééé, snad někdy taky nějakou vyrobím.

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska, su krasne...mozno sa aj mne raz postasti spravit nieco take nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, vitej zpet a preji at jsi zase brzy fit. chnapky jsou moc vydarene. Preji pekny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, jsou parádní, jsi šikulka. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Deni,
    koukám, že ani zdravotní problémy tě od tvoření neodradí ;-)
    A to je moc dobře :-)
    Chňapky jsou krásné , hlavně ta s kytičkou :-)
    Pošleš návody ?
    A ještě k nim prosím přilož tvoje šikovné ručičky, ať je mám taky takové ;-)
    pa Ilona

    OdpovědětVymazat
  7. MOC PĚKNÉ TVOŘENÍČKO.
    JE SUPER, ŽE NÁLADA A CHUŤ ZŮSTÁVA ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ.
    CHŃAPKY JSOU TAK KRÁSNÉ, ŽE JICH NA CHŇAPÁNÍ ŠKODA.
    MĚJ SE POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, chňapky jsou kouzelné!!! Přeji hodně zdravíčka a krásné podzimní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko...chňapinky jsou krásné.....
    Krásné sluníčkové dny a ať se paleček brzy zahojí Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Deni, chňapky sú veľmi krásne. Pekná kombinácia farieb. Prajem skoré uzdravenie, to je prvoradé.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Denisko ... naprosto dokonalé. Já jsem na háčkování tak levá ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky