20. října 2011

Bílá je bílá ...

... těmto chňapkám říkám převazové ... stále ještě jezdím na převazy do nemocnice s palcem  ... včera jsem dostala i antibiotika ... chytla jsem do palce zánět a dost to bolí ... ach jo už jsem se těšila, že nebudu chodit v letních botech a ono nic ... chňapky vznikaly v čekárně ... vždy se tam dost dlouho čeká a já nedokážu mít ruce v klidu ...










... vypadá to, že nic jiného nedělám než jenom háčkuji, ... ale není to tak ... nechala jsem u babí foťák a teď ho mám doma a fotila jsem jak mourovatá ...

... přeji Vám pěkný den ... děvčata už je konečně čtvrtek ...

12 komentářů:

  1. Denisko ... jako vždy krásná práce, bílá je bílá. Doufám, že palec moc nebolí, ať ho máš brzy v pořádku a drž se ... Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Deni, co to tady čtu , zánět v palci , to jsou ale patálie :-(
    A převazové chňapky v barvě převazu vtipný název ;-)
    Jen háčkuj, foť ať příjdeš na jiné myšlenky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, chnapky jsou nadherne. Mas pravdu, bila je bila. Moc Ti preji, at mas to trapeni brzy za sebou. KRasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Boži, Ili a Katko ... děkuji moc za komentík ... u nás už teď nemají jinou přízi jak bílou ... palec bolí snad se to zlepší ...

    Mějte se děvčata pěkně ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  5. Superbe ! Le blanc est une couleurs toujours très délicate...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, tak nevím, jestli nad nimi mám jásat, když háčkuješ, aby si necítila bolest...ale krásné jsou. Moc se mi líbí i drobnosti z minulého příspěvku.
    Foukám na prstík a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deni, to je mi ľúto, že ešte stále nie je nôžka v poriadku. Viem, čo to je, ak je človek chorý. Veľmi Ti prajem skoré uzdravenie.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko, opět nádhera. Brzy se nám uzdrav. Krásný večer... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Deni!!!!
    Máš pravdu,bílá je bílá.
    A takhle jsou chňapky krásné.
    Přeju ti zdravíčko!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, jsou naprosto úžasné!
    Krásné i fotečky!
    Moc se mi líbí :o)
    Přeji Ti brzké uzdravení, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, sú sú ..juj nádherná, teraz si ma dokonal inšpirovala ..asi aj ja nejakú urobím, len ten čas akosi niet od kedy chodím do práce po rodičovsej dovolenke :-) Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky