22. října 2011

* * *

... večer jsem si dala jednu noční směnu ... kamarádka chce 20 kousků těchto hvězdiček  ( ale háčkovala jsem i něco jiného to ukáži až to bude úplně hotové ) ... zatím je to jen polotovar protože u nás nemají červenou přízi Katku ... musím počkat do středy ... kdy jedu na převaz do dalšího města a zastavím se v galanterce ...




... musím je ještě obháčkovat krátkým sloupkem ..

Předloha




... příjemný víkendík ... u nás už svítí Oskárek  ...

11 komentářů:

  1. Denisko, moc hezoučké, hned se cítím vánočně. U nás stále mlha a zima, tak Ti to sluníčko přeju a tak trochu závidím ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Deni,
    waw ty jsou krásné, líbí se mi už teď bez červené, ale když si to kamarádka přeje.

    Pěkné odpoledne Boži

    OdpovědětVymazat
  3. Super hvězdičky. A ostatní tvořeníčko taky, žínka pro sestřenku je nádhera. Krásný víkend. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko.... ty jsi pilná jak včelka. Já teď v noci nějak netvořím, padla na mě podzimní únava, takže skoro omdlívám do postele, pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  5. Et les yeux pleins les étoiles...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko, jsou překrásné. U nás taky není červená Katka a tak jsem udělala kompromis. Háčkovala jsem dvojitou červenou sněhurkou.
    Přeji hezký večer a chuť do dalšího tvoření. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, zasaaaaaa ... bože stále niečo nové, Ty ma zničíš ...:-))) Je to úžasnéééé ..

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Deni!!!
    Hvězdičky jsou krásné
    a já jsem znovu využila tu výhodu,že zveřejňuješ
    návody a hned si jej uložila.
    Taky žíňka z minulého článku je moc povedená.
    Já doufám,že si najdu čas a nějakou si také stvořím.
    Deni,přeju ti krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Deni,
    přeji krásnou neděli!!
    Tvoje hvězdičky jsou moc hezoučké!!
    A moc děkuji za návod, mám pouze na ty pěticípé a tyhle se šesti se mi líbí moc a moc!
    Děkuji!!
    A žínka je skvělá!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. jsou moc pěkné. Já neumím háčkovat podle předlohy, nikdo mi to nikdy neukázal. Mrzí mě to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky