24. října 2011

* Dodělané hvězdičky *



... hurá ... včera jsem končně sehala červenou Katku ... hned jsem dodělala kamarádce hvězdičky ...




... moc jsem si oblíbila tuto českou přízi ... dá se koupit  tady  mají jednobarevné odstíny i  melírky  ...

... pěkný den ... u nás je pod mrakem ... jemně poprchává ...

7 komentářů:

  1. Deni, takové hvězdičky v této barevné kombinaci by mě také moc potěšily ;-)
    Bohužel ani příze Katka u mně nedokáže s háčkem zázraky .
    A asi bydlíme každá úplně někde jinde, protože u nás je opět sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, ty bílé se mi líbí víc. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko...hvězdičky jsou luxusní...opravdu není nad červeno-bílou kombinaci
    Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Denisko,

    ještě dřív, než jsem Ti stihla napsat komentář k původnímu příspěvku, tak jsi doháčkovala okraje. Hvězdičky jsou úžasné, krásně uháčkované. Děkuji za předlohu, také vyzkouším.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko, nádhera. Já se po Tobě opičila a už je mám také, jen vyfotit. Krásné odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. C'est presque Noël...
    Bonne semaine
    Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Denisko jsem moc ráda, že jsem se konečně naučila psát komentář na Tebe .Stále jsem to nemohla pochopit.Jsem ráda,že Ti můžu napsat jak máš pěkný blog,pěkné háčkované věcičky.Moc se mi líbí Tvoje chňapky s kytičkou , i jak máš ten čtvereček,a chci Tě poprosit jestli by bylo možno poslat popis jak to děláš.Krásné jsou i hvězdičky a to si myslím že popisky budou postupně na Tvém blogu.přeji Ti aby se dařilo, Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky