18. října 2011

Ikea ...

... já mám dneska takovou radost ... kamarádka mi dovezla nový katalog Ikea ...




... mám ho stále na stole ... a co mám chvilku tak v něm listuji ...už se těším až budu zdravá a pojedu se tam kouknout ... Ikea je od nás vzdálená 110 km ... ach jo ... proč ji nemáme někde tady u nás ...




... na tyto obaly ... jsem si byla v létě v Brně a oni je neměli na skladě ...




... líbí se mi ta tapeta ...




... potřebuji novou postel ... a tato není špatná ...




... ach ty skříně mě dostali  ... povlečení je taky dobré ...

... ach jo kdybych si chtěla koupit vše co se mi líbí ... tak bych musela vyhrát nebo vykrást banku ...


... dobrou noc ... a jak říká můj bráška ... ať Vás blechy štípou celou noc ...

7 komentářů:

  1. Deni,Tak tomuhle já velice dobře rozumím.
    Listovat v katalogu,nebo na jejich stránkách je fajn.V reálu mám návštěvu Ikea zrovna čerstvě za sebou....v neděli nás tam manžel zavezl a užila jsem si to.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko....také katalog stále prohlížím :))
    Já jsem v Ikee od nás za půl hodiny,ale kvůli současné přestavbě je lepší tam nejezdit,počkám si až budou mít hotovo a pak mi asi výplata nebude stačit :))
    Pa,pa,Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,
    nezoufej , od nás je také 100km ;-)
    A Jana má pravdu , na Černém mostě je veliká rekonstrukce a tak to už není ono, lepší je si listovat v katalogu v teple z domova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nezoufej, já ji mám 10km a pořád ne a ne se tam dostat. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Já se katalogem jen kochám. Manžel mě tam nechce vzít...

    OdpovědětVymazat
  6. Blani... listuji ráda ...určitě Tvoje návštěva v Ikea byla super ...

    Jani ...taky jsem byla v Ikea v Brně když byla přestavba a byl to super chaos, ale zato teď má dvě patra ... a je tam mnohem víc věcí ...

    Ili ... tak to tam taky nejezdíš tak často ... ale když se tam dostaneš tak to určitě stojí zato ...

    Marti ... tak to je bomba že ji máš skoro za rohem ... to já bych tam byla určitě jednou týdně ... nemusela bych pokaždé nakupovat, ale kochat se ...

    Amélie ... tak to je blbé, že manža nechce ... nebojte jednou to bude ...

    Děvčata dobré ráno ... nedeštivou středu ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  7. Deni...
    v Ikea jsem ještě nikdy nebyla, ale moc se mi líbí obrázky které jsi sem dala ... tak se tam budu muset někdy podívat.

    Pěkný den ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky