12. října 2011

Kvetou nám stromy a jarní kytičky ...

... včera mě rodiče vzaly ve vycházku k babičce ... táta už mi čtrnáct dní vykládá že nám raší a kvetou švestky ... nechtěla jsem mu věřit ... tak jsem si vzala foťák a ono je to pravda ... našla jsem i  nějaké pampelišky, sedmikrásky, jetel, potom i bílou kytí a žlutou nevím jak se jmenují ... kvete tolik  jarních kytiček ...

























... a nakonec mi zapózoval náš Badík




... dobré ráno ... a pohodovou středu ....

7 komentářů:

  1. Ani se nechce věřit, že jsou to fotky z podzimu. Už je tomu ale konec, mám pocit, že konečně začal podzim :-) Model je fešák!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Denidko, u nás teda pořádná "kosa". Ale pohled na ty Tvoje fotečky mě trochu zahřál. No náš Vašík se už těší na sníh. Měj se krásně Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Die Natur geht schon seltsame Wege... die Fotos sind sehr schön, Nazdar, Nik

    OdpovědětVymazat
  4. OOO .. neuveriteľné, či lepšie povedané už možno čakať všetko ...

    OdpovědětVymazat
  5. Čo na to povedať, bláznivá jeseň. Denka mám k tebe prosbu. Mohla by si mi na mail poslať popis na túto dečku? http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7080&user=262313
    Budem Ti veľmi vďačná. Skúšala som to vytlačiť ale je to veľmi rozmazané. Prajem pekný deň

    hzitnanska@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Très joli blog...
    Contente d'être la 100 ème à le suivre...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, waw tak to je bomba ... fotky se Ti moc povedly Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky