15. října 2011

Mycí houbička...



... háčkovanou houbičku jsem obdivovala u  Jarušky  ...
... tak jsem ji vyzkoušela taky ... musím říct , že ke konci je to super chaos ... ale výsledek stojí zato ...




... příjemný podvečer ... u nás je jen 7 stupňů ...

13 komentářů:

  1. Ahoj Deni, houbička se Ti moc povedla a má krásné podzimní barvy. Krásný večer a neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Tolle Farbe und gut gelungen! Gruß Nik

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, z tej malírovanej sa mi teda fakt páči ... škoda, že žiadnu nemám momentálne po ruke ..ale aj naša zožala veľký úspech u Terinky ...

    Pekný víkendík, GAbi

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,
    opět háčkovaná krása :-)
    Já se nějak nemohu dostat z místa, háček mě neposlouchá , skončila jsme u jednoduchých chňapek z dlouhých sloupků :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Denisko, mě houbička docela bavila. Dělala jsem růžovou a dřív, než jsem ji stačila odfotit, tak jsem ji darovala. Moje mladá kolegyně Renátka měla ve čtvrtek svátek, a tak bylo jasné, že bude její. Prý se s ní tedy mýt nebude, že je to škoda. ta tvá má krásné podzimní barvičky a já určitě ještě nějakou také udělám. Denisko pa pa a ať tě nožka nebolí...

    OdpovědětVymazat
  6. Pro tebe malý chaos a pro mě by to byla neřešitelná situace, ale krásně jsi to zvládla.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, houbička mne naprosto okouzlila...
    Je nádherná a má moc krásnou barvu k tomuto období. Moc se mi líbí :o)Krásná práce...
    Také ji budu muset vyzkoušet :o)
    Hezký a pohodový sobotní večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, houbička se Ti moc povedla.
    Moc pěkná podzimní barvička.
    Škoda že neumím háčkovat.
    Hezký večera super neděli ... Boži

    OdpovědětVymazat
  9. Deni,vypadá neskonale dobře, jako pravá z moře Daja.

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčata Jitko, Nik, Gabi, Ilčo, Marti, Ivi, Soni, Boži a Daji ... děkuji Vám Všem za moc pěkné komentáře ... houbička byla pro kamarádku ... barvičku si vybrala sama ...

    Dobré ráno a pěknou nedělku ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  11. Ta je náádhernááááá. Krásná barva.

    OdpovědětVymazat
  12. Super barva, taková podzimní hřejivá. Taky se na ni chystám, ale teď toho mám nějak víc, tak bohužel nestíhám :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie , Ali ... děkuji za komentář ... Denisa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky