9. října 2011

Pečený čajík ...

... od samého rána u nás byla zima a pršelo ... nic se mi nechtělo dělat, ani s háčkem mi to nějak nešlo ... delší dobu jsem přemýšlela, že bych mohla vyzkoušet si upéct čajík ... na netu je tolik receptů a já si nemohla vybrat ... tak jsem spojila několik receptů v jeden a nakonec udělala ...


před pečením ...


Recept :
1 kg: libovolného ovoce - já dala zmražený jahody a rybíz , potom co jsem doma našla  blumy, banán, jablíčko, broskev a kiwi
25 dkg: třtinového cukru
šťáva z 1 citronu
1 kl: mleté skořice
4 ks: hřebíčku

- jahody a rybíz jsem nechala trochu povolit aby jahody šli pokrájet na kousky  a ostatní ovoce jsem taky pokrájela
- vše jsem dala na vyšší plech promíchala, přidala ostatní ingredience  a pekla v troubě 40 minutek na 200 stupňů
- plnila jsem do sklenic a nechala vychladnout ( sklenice po naplnění převrátit dnem nahoru )
- příprava čaje: 2 kl: čaje do hrnku a zalít horkou vodou - nesladit


po upečení ...


... už se těším až se uleží a budu popíjet ...

11 komentářů:

  1. A jak se to potom používá dále?Zatím jsem všude četla jen recepty a láká mě to. Škoda, že jsi sem ten článek nehodila dříve))).Takhle to musím uklohnit až příští víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Deni!!!!
    Pečený čaj jsem dělala poprvé minulý podzim a pak jsem to ještě mockrát za zimu zopakovala.
    Letos se do toho taky určitě pustím a už teď se na tu dobrotu moc těším!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, taky jsem letos vyráběla pečený čajík a musím říct, že je to báječná záležitost !!! Už se těším na dlouhé zimní večery s touto dobrůtkou a Tobě přeji dobrou chuť a krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. schön siehts aus der Fantasiekuchen... Tee kann man jetzt wirklich vertragen..
    ich wünsche dir eine schöne Woche!

    Lieben Gruss Elke

    OdpovědětVymazat
  5. Váš recept vypadá vynikající. Budu se také snažit někdy. NIk

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko,
    myslím, že jsi mě opět inspirovala natolik, že se do pečeného čajíku brzy pustím také ;-)
    Kombinace háčku a domácího čaje nemá chybu :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  7. To musi byt uzasna mnamka tenhle cajik! Diky za recept a preji hezky tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko, máš u mne na blogu maličkost ....Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Denisko....jednou jsem si koupila tento čajík na farmářských trzích, ale podle tvého úžasného receptu ho určitě vyzkouším. Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko určitě recept vyzkouším, už se těším. L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky