7. října 2011

♥ Rolničkové srdíčko a háčkované hvězdičky ♥

... udělala jsem si radost ... na mmb jsem si objednala rolničkové srdíčko ... umotala ho moc šikovná  Monča ...




... taky jsem se nechala ukecat kamarádkou abych naháčkovala nějaké vánoční ozdoby na m charitu ... mám zatím jen tři druhy ... aby si vybrala co chce ... jak já jim říkám jsou to takové patnáctiminutovky ...




... přeji Vám pěkný poslední pracovní den v tomto týdnu ... ale u nás už od půl třetí ráno jen prší a prší ...

7 komentářů:

  1. Denis...
    srdíčko je krásné ... patnáctiminutovky se ti moc povedly ... Pěkný víkendík Boži

    OdpovědětVymazat
  2. To srdénko je překrásné,nádherná dekorace!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,
    o srdíčku také uvažuji ;-) a charita se nedá odmítnout , tak ať se ti hezky tvoří :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, všechno to tady musím pochválit, Tvoje poslední tvoření. Konečně mi jdou vložit komentíky. Krásný víkend, Tina

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné hvězdičky a jestli budou na vánoce u jesliček to bude něco!!!!!já bych to dělala tak 15hodin s tím věčným páráním hihi Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Deni,srdéčko je nádherné!!!!
    Moc se mi líbí.
    No a k těm patnáctiminutovkám...je to moc pěkné háčkování a navíc charita,tak to se cení!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Rolničkové srdíčko jsem ještě neviděla :-) Háčkové ozdůbky jsou dokonalé!
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky