24. listopadu 2011

Za měsíc ...

... tady máme štědrý den ... budeme sedět u stromečku se svými rodinkami ... rozbalovat dárečky ... mlsat sladkosti ...  a vzpomínat  na nejbližší kteří už nejsou mezi námi ... naše rodinka vždy čeká i na telefonát od bratrance který bydlí se svojí rodinou na Floridě ... já se tak na ty Vánoce těším ...










... děkuji moc za návod  Katce  ... a  Gabči  která mi taky moc pomohla svými radami ... holčiny děkuji ...


... přeji Všem pohodový předvánoční čas ... a hlavně málo stresu ...

12 komentářů:

  1. Deni ... je úžasná, určite urobí veľkú radosť ... a nemáš za čo ďakovať, rado sa stalo ... pekný večer! Návod na vločku pohľadám a pošlem ...papa.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná hvězda, určitě hodně složitá.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Deni, hvězda je krásná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna hviezda!!!...a aj blog plný inšpirácií...Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, nadherna hviezda...ani si nechcem predstavit ake to je tazke uhackovat...mne by to trvalo vecnost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko,
    už jsem hvězdicovou chňapku obdivovala u Janičky , je nádherná a pro mě úplně nepochopitelné, jak se tohle háčkuje ;-)
    Ty jsi na háčkování odbornice ! :-)
    Letí to letí, už za měsíc, ale já už mám i díky tobě Vánoce několik týdnů dopředu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, je krasna. I v opacne barevne kombinaci moc hezka. Jsem rada, ze jsem te mohla trosku inpirovat a diky za link na tve navody. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Deni,hvězda je nádherná....je to fakt užasná dekorace...Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko....ta se ti opravdu mooooc povedla....jsi fakt šikulka a veliká.
    Pohodový advent Jana

    OdpovědětVymazat
  10. wunderschöne Farbkombination gefällt mir sehr hezky pozdrav Karin

    OdpovědětVymazat
  11. Das sind sehr schoene Topflappen, die ideale Farbkombination fuer Weihnachten
    Bye, bye Elli

    OdpovědětVymazat
  12. Denisko, je perfektní, už na ní také pracuji. Bude to dárek pro sestru. Nakonec k Vánocům, k narozkám jsem to nestihla. Bylo spousta práce okolo výstavy. Krásný advent ti přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky