7. ledna 2012

Krmení kačen a obídek ...

... dneska jsem se byla projít venku ... konečně přestalo pršet ... u nás už skoro tři dny jen prší a fouká ...
po snihu ani památka ...

... doma se vždy najdou nějaké ty zbytky pečiva ... tak jsem šla něco hodit kačenám ... je jich u nás letos na řece Dřevnici hódně ...















... a nakonec jsem si na obídek dala oblíbenou brokolici ...






... a potom jsem si lehla a odpočívala, zase mě postihl nějaký ten bacil ...


... přeji příjemný večer ... a užijte si v pohodě neděli ...

8 komentářů:

  1. Vycházka to musela být příjemná, kačenky jsou pěkné! Akorát jsem očekávala, že k obědu byla taky kačenka :-) Já jsem dneska byla doma a vyšívala :-)
    Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si myslela, že jste si kačky nakrmili a pak ulovili, ale vše je jinak, krásnou sobotu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Deni,tak ten obídek vypadá fakt dobře...brokolici už jsem dlouho neměla.
    No a procházka s krmením kaček byla určitě fajn.
    Přeju ti příjemný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  4. Deni ,Tvůj obídek jsem si zvětšila a jsem spokojená ,je tam nakrájena i pěkná flákota tudíž moje oblíbená, vyvážená strava, srdečně zdraví Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, zažeň bacily a měj hezkou neděli!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni...ty se nějak nemůžeš vyhrabat z těch bacilů, viď ? Tak si udělej nějakou pořádnou vitamínovou bombu, ať už ti je dobře. Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, holka jedna ,
    tobě tem ježíšek zapomněl přinést jeden dárek - zdraví !
    Ale děláš to dobře, pobyt na čerstvém vzduchu a zeleninka ta ti prospěje :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Deni ... doufám, že už jsi zdravá , obídek byl určitě super ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky