17. dubna 2012

... háčkované kytičky ...

... v noci jsem nemohla nějak spát ... tak jsem chytla háček do ruky a tvořila ... a vznikly tyto tři kytičky na pověšní ...




... háčkovala jsem z příze Camilla a Catania ... plněno dutým vláknem ...




... kytí u mě dlouho nepobudou ... půjdou jinam ...




... dneska u nás svítilo sluníčko ... tak barvičky krásně vyniknou ... ale až na ten větr ...




...pěkný večer ... děkuji za návštěvu ...

16 komentářů:

  1. Ta bílá je skutečně krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko...kytičky jsou nádherné.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko kytičky se ti moc povedly, to bdění se ti vyplatilo:-)zezadu je máš hladké, papá Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,tvoje kytičky jsou moc krásné a určitě udělají velkou radost!!

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko,
    ty nespavče ;-)
    Já bych tuhle krásu nevytvořila ani za bílého dne !
    Ale občas se mi něco malého už také podaří ;-)
    Písni, prosím !

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc hezké!!! Zdravím. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, jsou parádní. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Kytky jsou úžasný!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné, Denčo... a copak žes nespala? Palec pořád zlobí? Brzké uzdravení a sladé sny! L.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Denisko,

    jů, kytičky jsou úžasné. Krásná dekorace, také chválím nádhernou dečku z růžové příze z předchozího příspěvku.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Denisko ... moc pěkné kytičky ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky