26. května 2012

... háčkovaný polštářek ...

... konečně jsem si udělala něco pro sebe ... když se zamyslím tak je to moje první háčkovaná věc u mě doma ... vždy si něco udělám a podaruji to někomu  ...




... čtvereček už jsem jednou představovala  tady  ... ten byl tehdy pro moji kamarádku ... dlouho mi čtvereček ležel v hlavě hlavně kombinace barev ...




... háčkovala jsem s příze Catania  ...




... a zde jsou čísla barviček ...  CREME 130 ... LEINEN 248 ... TAUPE 254 ... ROSA 246 ... BAST 257 ...




... ve Zlíně nám otevřeli nový obchůdek Manufaktura ... pokaždé když jdu kolem tak neodolám ... tohle byla první věc co jsem si odnesla ... už mám doma i jejich kometiku a jsem nadšená ...

... přeji příjemný podvečer ... u nás konečně nefouká ... a je krásně teplounko ... ptáčci zpívají ... no prostě víkendová pohoda ...


12 komentářů:

  1. Denisko, moc pěkné fotečky .
    Jsi veliká šikulka.
    Krabička je moc pěkná, určitě budu muset kouknout do Manufaktury .

    ... Pěkný večer ... Boži

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko Manufakturu miluji a také nikdy neodolám!Polštářek je nádherný,ty jsi neuvěřitelně šikovná,také bych si přála umět tak háčkovat!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. U Tebe je vždy tak hezky .....Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, moc krásný polštářek, kombinace barev je opět vydařená... Catanii jsem si také oblíbila - a pro růžovou mám slabost ... Hezký večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, tak ten polštářek nemá chybu. Jsem se do něj úplně zamilovala :) Moc se mi líbí ta kombinace barev.
    Opravdu se ti moc povedl!

    Hezký víkend
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Liebe Deni,
    dein Kissen ist wunderschön geworden!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, polštářek je nádherný a krásně vyfocený!
    Manufakturu mám taky ráda, krásné věci, viď.
    Hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. DENISKO, KRÁSNÝ POLŠTÁŘEK.
    PŘEJI PŘÍJEMNOU POHODIČKU A HEZKÉ ODPOČÍVÁNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Deni ahoj, krásný polštářek, jako vždy:-) pěknou neděli Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Polštářek je nádherný -- moc hezká kombinace barev.Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Très joli coussin, boîte, fleurs et photos !
    Bises et bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  12. Denisko,
    polštářek je dokonalý !
    Ty jsi prostě háčkařka na 1*
    Díky moc za komentík a těším se moc na emailík !
    / * 2.6.1972 ;-) /

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky