3. června 2012

... velké poděkování ...



... mám za úkol od mojí babičky ... Vám všem poděkovat za krásné komentáře k příspěvku  buchtománie  ...

... babičce jsem celý článek vytiskla a poslala po mamce která tam v sobotu jela ...

... hned mi babi volala a dala úkol Vám všem  poděkovat ... ještě říkala, že si s mamkou u čtení komentářů poplakali ...

... babička vzkazuje, že bude s nemocemi bojovat dokud to půjde ... letos už si to snad vybrala ...

... děkuji i za sebe ... pro babičku byli komentáře veliké povzbuzení do života ...

... dobrou noc a sladké sny ...

... mám Vás ráda  ♥ ♥ ♥ ...

1 komentář:

  1. Deni, to je tak krásné... jsi skvělá vnučka, když jsi to pro babičku udělala... jsem ráda, že jsem mohla přispět svým komentářem ke zlepšení její nálady... hezký den! L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky