8. července 2012

... malá letní bouřka ...

... od čtvrtka jsem byla u babičky na chalupě ... to byla paráda, ale až na ty tropické teploty ... doufám, že už bude trochu chladněji ...

... dneska se u babičky prohnala letní bouřka ... u nás už skoro týden nepršelo ... ach jo ... bylo potřeba ...
... v Otrokovicích pršelo včera ... ale jen trochu a u babi nic ... zato dneska to byla paráda ... a tady je pár foteček ...





... pršelo pěkně a hustě asi 20 minutek ...






... mnoho fotek jsem vyfotila ... než jsem zachytla kapky ... byla to nádhera ...






... bylo i pár krup ... ještě že nebyly nijak moc veliké ... aby to neudělalo mnoho škod ...





































...po bouřce byla moc pěkná obloha ...

... taky se trošičku ochladilo ale moc ne ... ještě teď je venku 28 stupňů ... ale zítra má být přes den 25 stup. ... já se už tak těším ...

... příjemný vstup do nového praconího týdne ... už jen 3 týdny a máme v práci dovolenou ... už aby to bylo ...

... sladké sny a dobrou noc ...
... mám Vás ráda ...


3 komentáře:

  1. Deni,taky tě mám ráda a tvůj blog a tvoje fotky...ty dnešní jsou náramně ochlazující.
    Moc si přeju krásné léto s teplotami tak akorát,aby se dalo koupat.Ten hic,který jsme měli ale není k tomu,aby člověk zvládal i chodit do práce.TAKŽE taky doufám,že se nám malinko ochladí.

    OdpovědětVymazat
  2. Deni u nás se střídají noční bouřky s nádherným sluníčkem přes den už celý týden.Zahrádka se krásně zaleje a já oběhnu jen truhlíky.Naštěstí nebydlíme u řeky,tam jsou na tom asi hůř.
    Hezký prázdninový den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ještě by to chtělo i zvuk :-) Bouřky totiž miluji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky