20. července 2012

... sochy z písku ...

... zítra už to bude týden co jsem byla na výletě v Brně ... ale nějak nebyl čas na fotečky a blog ... čas by byl ale nálade ne ... skolila mě nějaká střevní viróza ... už je mi líp atak je i nálada něco dělat ...

...  v centru Brna mě zaujali pískové sochy ... byli nááááprosto dokonalé ... a zde je malá ochutnávka ...






                
                                                           Dílo: Esense Ženy

                                                          Autor: Gianni Schiumarini







... to muselo být hodin práce a hlavně ta trpělivost ...









Dílo: Tanečnice

Autor: Niels Vegter


























... další povedený kousek ... ale tanečnici v něm nevidím ...





Dílo: Nejistota bytí  

        Autor: Radovan Živný       





Dílo: Stoupání dolů

    Autor: Martin Pokorný





... mě to osobně spíš připadá jako nějaké bydlení ...





                                                       Dílo: Všichi Walterové světa

                                                        Autor: Ulrich Baentsch




... tento kousek byl bez názvu ...





... největší socha nebo celek co bylo k vidění ...




... bylo to něco úasného k pokoukání ... nevím jak dlouho to vydrží ... možná dlouho možná chvíli ...

... dobrou noc a sladké sny ...


1 komentář:

  1. Tak to je naprosto úžasný!!!Ještě,že jsi se s námi podělila o fotečky,něco takového jsem ještě neviděla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky