16. srpna 2012

... malé radosti ...

... tento týden jsem šla dvakrát kolem nového květinářství které je u nás otevřené ... a dvakrát jsem si něco odnesla ... nevím jestli si to nechám nebo podaruji ...







... neodolala jsem svícnu ... může být v něm větší svíčka nebo jen čajovky a to hned tři kousky ...














... dno svícnu je plechový s patinou na malých nožkách  ...










... dnes jsem šla zase kolem obchůdku a neodolala jsem tácu ... měli tři velikosti a já jsem si vzala tn největší ...








... dřevěné dno ... plechové boky s patinou ...















... nevím jestli si zítra nezajdu ještě pro ten nejmeší ...









... až doma jsem zjistila, že svícínek a tác k sobě krásně ladí ...




... mám z tohoto týdne velikou radost hlavně z nákupů ...

... zítra už máme pátek ... tak si poslední den v tomto týdnu užijte ... a hlavně super víkendík ...

... děkuji za náštěvu na blogu a za komentíky  ♥ ♥ ♥ ...


8 komentářů:

  1. Denisko krása a nádherné fotečky,také bych neodolala!!!!!Jen já bych takovou krásu asi nedarovala a nechala si ji:-)Krásný večer ti přeji!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo, sem tam si musí člověk udělat radost. Hned je svět azurovější. Já si včera koupila knížku, kterou okukuju pokaždé, když přijdu do antikvariátu. Už je moje! :o)
    Príma den pod sluncem,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Deni, svícny a tácek jsou naprosto úžasné. A krásně jsi nafotila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy a krásné fotky. Pěkný víkend Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Povedl se ti prima kup. MOC PĚKNÉ.

    OdpovědětVymazat
  6. U Tebe doma to musí být tak hezké a milé... Moc pěkný nákup!

    OdpovědětVymazat
  7. Deni ...
    super nákupy. A ještě pěknější fotečky. Papa Božka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky