1. srpna 2012

... není cihla jako cihla ...

... tak dneska máme polovinu prázdnin za sebou ... a já mám půlku dovči taky za sebou ... jak ten čas letí ... dovču mám jen týden a skoro nikde jsem  nebyla ... to mě teprve čeká ...

... a teď k tomu ... proč není cihla jako cihla ... několik let chodím kolem jedné zahrádky a tam mají takovou zvláštní cihlu nebo cihly ... posuďte samy ...




... mě to vždy připomíná lidský hrudník ... je to super ... vždy se zastavím a kouknu se , ale nikdy jsem neměla u sebe foťák až dneska ...

... přeji dobrou noc ...

... mám Vás ráda ♥ ♥ ♥


5 komentářů:

  1. Také mě hned napadl ten hrudník-zajémavé!Krásný zbytek dovčy!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MÍŠO DĚKUJI ... VŽDY KDY JDU OKOLO TAK SE KOUKNU ... PRO MĚ TO BYL VŽDY HRUDNÍK ...

      ... MĚJ SE KRÁSNĚ DENISA ...

      Vymazat
  2. JOOOOO je to torzo hrudníku mužského....bezvadné,neokoukané ,někdo sochal!!!Tak ještě si užívej dovči ,jak něco ulovíš tak se ohlas !Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DAJI DĚKUJI ... JÁ UŽ KOLEM TOHO CHODÍM NĚKOLIK LET, ALE NIKDY JSEM NEMĚLA PO RUCE FOŤÁK ...

      ... MĚJ SE DENISA ...

      Vymazat
  3. Denisko tak to je supééér.

    Měj se hezky ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky