19. srpna 2012

... nové radosti ...

... v pátek jsem byla ve vedlejším městě ... a to ve Zlíně ... jako vždy jsem navštívila svůj oblíbený obchůdek Brusinka ... které jste ze Zlína a okolí tak ho určitě znáte ... už před časem jsem si koupila hrníček se srdíčkem, byl poslední jeden kousek ... a teď jsem koupila ještě jeden a to rovnou i s talířkem ..




... velikou radost ... kávu nepiji tak si určitě uvařím nějaký dobrý čajík ...











... talířek ve tvaru srdíčka ...



















... detail ozdoby na talířku ... pěkně ladí se srdíčkem na hrníčku ...








... jestli  budu nakupovat tak budu muset ten svůj byteček nafouknout ... ale radost musí být ...




... příští týden mám odpolední tak nehrozí, že někam pojedu a utratím korunku ... tak jsem si to tento týden vynahradila ...

... pěknou neděli a příjemný vstup do nového pracovního týdne ...

... mějte se  ♥ ♥ ♥ ...


7 komentářů:

  1. Deni!!!!
    Obchůdek má krásné jméno.
    No a tvůj nákup je překrásný a není nad to si udělat nějakou malou radůstku!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Denčo ...
    moc pěkně jsi nakoupila. V obchodě jsem byla jedenkrát a to na Čepkově a byla jsem unešená a odcházela jsem taky s malou radostí.

    Pěknou nedělku Boži

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska, dobre si urobila, pretože radosť si musíme z času na čas robiť. Súprava je krásna, tak nech sa Ti z nej pekne pije čajík. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Pour tous les amoureux....
    Bises et bon dimanche.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Srdíčkový talířek jsem ještě neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása! Také jsem ještě neviděla talířek ve tvaru srdíčka. Krásný den, Denisko. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásny blog, hrnčeky sú prekrásné a tanierik v tvare srdiečka je geniálny! Prajem krásny deň, Michaella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky