30. září 2012

... mám ji doma ...

... moji vytouženou knížku o háčkování ...




... našla jsem ji na netu  tady  ... vůbec mi nevadí, že je v němčině ... každý čtvereček má nákres ... a značky sloupků ... řet. ok atd ... je na celém světě stejné ...

... a odkud jsem vlastně objednávala ... je to hlavně český internetový obchůdek  http://www.ganella.cz/ ... s pani majitelkou jsem mluvila i osobně po telefonu ... je moc příjemná a obětavá ...

... neodolala jsem a objednala jsem si na zkoušku i přízi  Drops  ... a to přesně  Cotton - light ... je krásně jemňounká a ty barvičky ... aaach ...




... ještě si doobjednám a bude polštářek ... a snad konečně můj ...

... nemají jenom přízi ... knížky ... časopisy ... ale mají  háčky Apple  ... neodolala jsem ... koupila jsem si hned několik velikostí ...




... popravdě napíši ... nechci už jiné ... háčkuje se jedna báseň ... jsou delší mají 15 cm ... takže se i dobře drží ... a cena supéééér ...




... obchůdek vřele doporučuji ... budu se tam moc ráda vracet ... pokud to peněženka dovolí ...

... přeji příjemný poslední zářiový den ... u nás v Otrokovicích máme Michalskou pouť ... chtěla bych se jít kouknout ... ale to počasí ... vypadá to na déšt ...

... nemoc mě konečně opustila ... tak můžu konečně mezi lidi ... ale nebudu to přehánět ...

... mějte se ... příjemný vstup do nového pracovního týdne ... ( ach já jdu po týdnu do práce ) ...

... čaute ...   ♥ ♥ ♥  ... 

 

21 komentářů:

  1. Deni, krásně jsi nakoupila! Obchůdek už mám nějakou dobu v patrnosti, jen musím ještě trochu našetřit, aby to stálo za to ;-) A Tys ukázala další lákadla... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,moc krásně jsi nakoupila.Knížku už mám taky asi 14 dní doma a jsem z ní nadšená...tolik krásných věcí.Díky za tip na přízi i háčky.
    Přeji ti pěkné tvoření....Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko děkuji za doporučení na obchudek.už se tam chystám nakoupit:-)
    Krásnou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, krásny nákup. Knižku som už tiež obzerala, len mám strach či krásny obal neskrýva sklamanie. Ale ako tu čítam, asi nie, tak možno sa na ňu tiež ulakomím. Už sa teším na tvoje nové výtvory. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni!!!!
    Moc děkuju za odkaz.Knížku už jsem sice zahlédla jinde,ale neměla jsem tušení,kde je k mání.Myslím,že napíšu Ježíškovi,protože mě hodně láká.
    Klubíčka máš moc pěkné,jsem zvědavá,co z nich uháčkuješ

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů Deni, tak to Ti fakt závidím. Do obchůdku se budu muset také podívat, protože ta příze je mooc krásna :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. AHOJ DENI, ZDRAVÍM OD UHERSKÉHO HRADIŠTĚ...KRÁSNÝ BLOG..PAPA

    OdpovědětVymazat
  8. Blahozelam ku krasnym ulovkom, kniha je super a GreenGate je vzdy nadherny !!!
    Dufam, ze to velmi nesklame, ale GreeenGate ma daleko od rucne malovaneho, kuk na video: http://www.youtube.com/watch?v=Xk1c_R5wIko
    Mne osobne to vobec nevadi, je to krasne aj tak !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko ta příze má neskutečné barvičky!!!A gratuluji ke spněnému snu-ke knížce!Moc se těším na tvé háčkované počiny-to zas bude krásy!!!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  10. Knížka je úžasná, taky ji mám doma, ale já objednávala na Ebay :-)..a příze vypadá super!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, parádně jsi nakoupila - a já si beru inspiraci, určitě obchůdek navštívím! Krásné dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. DENISKO, MOC SE TĚŠÍM NA TVÉ KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    AŤ TI VŠE HEZKY JDE.
    PĚKNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Háčky uvedené značky jsem si koupila nedávno - taky na netu, ale jinde - a skutečně se s nimi pracuje moc dobře:-). O knížce budu přemýšlet - nevím, co všechno je v ní obsaženo. Díky za tip. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  14. Deni, moc ti to přeju a těším se, co vytvoříš podle nové literatury. Díky za typ na obchod, příze vypadá úžasně!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Deni, knižka je určite poklad do zbierky a už teraz sa teším na tvoje výtvory, to budú určite riadne šupy :)) Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná kniha a krásné vybavení. Miluji čtverečky, ale nemám na ně čas...

    OdpovědětVymazat
  17. Denisko,
    nádherné jsi se obdarovala !
    U tebe jsou všechny tyto věcičky v dobrých a šikovných rukou !
    Už se těším , co pěkného uháčkuješ :-)
    To já bych si nejprve musela koupit ty šikovné háčkovací ručičky a ty myslím nikde ještě neprodávají ;-D
    Háčku, zdar !

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasný nákup Denisko.:o) Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Denisko...no tak ta je super. Vždyť víš, že mně by se také 100% hodila ☺. Asi se po ní také poohlédnu. A příze? ...skvělé !!! Tak hezky háčkuj, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  20. Deni, skvělý nákup, hned jsem nakoukla do obchůdku. Vypadá to, že nejde neobjednat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky