13. října 2012

... růžovky ...

... moc ráda háčkuji tyto kytičky ... je to taková dvacetiminutovka ... tentokrát jsem je dělala v růžové barvičce ... ta u mě poslední dobou nějak vede ...




... kytčky jsem měla v plánu fotit jinak ... ale bráška chtěl být tak na fotce ale nesmí být vidět ... tak jsem použila jeho ruku ...























 
 
... kytičky jsem nakonec podarovala ... mydélko je levandulové ... ta vůně ...

... doufám, že kytičky dělají radost až na slunné Floridě ...

... u nás momentálně svítí taky sluníčko ... jen chvilkama ... v noci i pršelo ...

... mějte se krásně ... užijte si zbytek soboty a super nedělku ...



9 komentářů:

  1. Nádherné kytičky, určitě udělají radost !!

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, kytičky jsou nádherné - já jsem si je uháčkovala ve fialkové. A tyhle se mi také moc líbí.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko jsou nádherné a má oblíbená barvička:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, kytičky jsou rozkošné ... a moc se mi líbí fotečky - chlapská dlaň a růžová romantika s levandulovou je úžasná! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, máme rádi růžovou.

    OdpovědětVymazat
  6. háčkovala jsem je na dovolené a zdobily jsme tím taštičku

    OdpovědětVymazat
  7. Deni krásne ružovučké. Aj ja ich rada háčkujem. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, moc pěkné háčkování Boži ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky