10. listopadu 2012

... troška vůní ...

... tak jsem tomu podlehla taky ... a vlastně čemu ... voňavým voskům od firmy  Yankee Candle ... nemá jen vosky , ale mají svíčky ... už po jedné pokukuji, taky mají aromalampy a různé voňavé doplňky do našich bytečků ...




... neodolala jsem a pořídila jsem si nejen vosky ale i aromalampu ... moje vlastně druhá a né posledení ...




... vosk se rozpouší a nádherně voní ... a hlavně dlouho vydrží ...







... vosků je na našem trhu mnoho ... stačí si jen vybrat ... do Česka se dováží vosky z Anglie a to Yankee Candle ...









 ... ale jsou na trhu i vosky z USA a ty jsou pod začkou Village Candle ... pro každý světadíl je jiný tvar a jinaký název ...


... tak a to dneska vše ... jsem tady jenom na skok ...

... přeji příjemný podvečer ... u nás je dneska celý den děsný větr ... ani se člověku nechce ven ...

... tak se mějte  ♥ ♥ ♥ ...


9 komentářů:

  1. Denisko, náááádhera, ....... ta vůně se line až k nám, moc hezkou "radost" jsi si udělala ......Marki

    OdpovědětVymazat
  2. To je nahodicka,zrovna me vcera prisel balicek prave se svickou VILLAGE CANDLE s vuni vanocniho perniku,no malem jsem ji hned zbastila,jak dokonale voni,ale pry to nejsou stejni vyrobce,ale konkurenti,nebo proste dva nejvetsi vyrobci svicek.Ale ty mas tedy vosku luxusni zasobu,tak to si budes uzivat,parada.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krásně voňavě. Já znám jen aromalampu na olejíček, ale tohle se mi moooc líbí. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krásny voňavý príspevok, na vianoce ako stvorené, hlavne tá vôňa Holiday Wreath ma celkom nadchla. Ale určite budú skvelé aj ostatné, pomaranč so škoricou, ideálne na sviatočnú náladu.

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, vosky voní až k nám! Aromka je krásná! Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko tak to jsi moje-tohle je má oblíbená značka,vosky mám moc ráda!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, vosky vůbec neznám. Hned se u nás po nich kouknu. Voní to až ke mě domů ...

    Pěknou neděli ... Boži

    OdpovědětVymazat
  8. Jejej, to to voní, až k nám! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jsem netušila, že existují vosky do aromalampy. Taková důležitá věc, a já o ní nevím! :-)) Hned si jdu také "zaktivovat" aromalampu s nějakým pěkným olejíčkem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky