19. prosince 2012

19. prosinec ... hrátky s korálky ...



... korálkové vločky ... na ty jsem letos úplně zapoměla ... je to takové odreagování po chaotickém dni ... skoro každý večer si sednu a tvořím ...netvořím jenom já al i moje kamarádky ... a tady jsou naše výtvory ... dneska nemám korálky jen na stole ale taky na zemi ... budu si hrát na popelku ... budu přebírat a přebírat ...











... andílek taky nesmí chybět ...





... přeji příjemný večer ... a zbylé dva pracovní dny ... někdo končí už zítra ... někdo v pátek ...

... mějte se krásně ... děkuji za návštěvu u mě na blogu a ještě více za komentář ...

... mám Vás ráda ♥ ♥ ♥ ...


12 komentářů:

  1. Moc krasne,vseobecne me koralkove ozdubky pripominaji detstvi.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko jsou moc hezounké včetně andělíčka,mít tak 10 rukou tak se na ně také vrhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, to je krásy. Tie biele perličkové ma úplne dostali. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou překrásné ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné ozdobičky, obdivuji trpělivost - a perličkové jsou nej... Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Deni ty taky nezahálíš, co?? Jsi šikulka pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Deni,
    korálkové ozdoby jsou moc povedené, taky jednu od tebe máme :-)
    Moc se mi líbí i andílek!
    Já to zkoušela, dokonce i příručku jsme si koupila a zvládla jsem jen jednu hvězdičku a svícínek na čajovku, moc mi to nejde :-(
    Ty jsi prostě šikulka!

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Deniso,

    je to nádhera - krásné vločky. Naše Maruška také tvoří z korálků, ale je jí teprve 6, takže využívá drátěné hvězdy, protože jinak by to ještě nezvládla. Stejně ale pořád otravuje, ať ji to naučím, což bude problém - budu to muset nejdřív naštudovat :-)
    Tvé výrobky se jí moc líbí a mně taky :-)
    Měj se hezky
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, nááádhera .............Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Korálkové ozdoby já můžu, nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Deni,

    ozdobičky Ti mooooc chválím a prosím prosím poslala bys mi návod aspoň na některé z nich? Korálků mám dost, ale už nějakou dobu zahálí v šuplíku, tak myslím že by jim to určitě slušelo víc příští rok na stromečku :-)
    Zrovna mě do tváře hřeje sluníčko, tak Ti ho taky trochu posílám a přeju krásný den!
    Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky