21. prosince 2012

21. prosinec ... pohádková výzdoba ...

... dneska jsem byla ještě dokupovat doslední dárky na vánoce ... už zbývá jen je zabalit a bude hotovo, ale na to se vrhnu až zítra ... většinou jezdím nakupovat do Zlína ... a tam máme více obchodních center ... dnes jsem byla v jednom a tam se mi moc zalíbila výzdoba ... a to zrovna hned pohádková ... určitě uhodnete ... moc mě mrzelo, že jsem si nevzala foťák ... ale na netu jsem pár foteček našla ...

















... určitě jste poznaly copak je to za pohádku ... je to Mrazík ... má oblíbená ... skoro vždy se na ni koukám ...

... přeji příjemný večer ...
... zítra už máme víkendík ...

... mám Vás ráda ... ♥ ♥ ♥ ...


5 komentářů:

  1. To je parádna výzdoba! Mrázika mám aj ja veľmi rada, vždy si ho pozriem, jednoducho k Vianociam neodmysliteľne patrí. Naozaj krásna výzdoba... Prajem príjemné prežitie predvianočného víkendu!

    OdpovědětVymazat
  2. "Před naší, za naší, cesta má, ať nepráší .............. chaloupko,klesu čelem k Ivanovi zády ..... Váňo, Váňo, Ivane, podívej se ty na mě, sukně mám vyšívané a jsou celé hedvábné" ...................Denisko, "Mrazíka" miluju,a za ty roky ho už znám celého nazpaměť !!!! Ani letos si ho nezapomenu pustit !!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherná výzdoba!! Kam se na to hrabe brněnská Vaňkovka a Olympie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc spravna vyzdoba,i kdyz obchodaky pred Vanoci nemusim,spise trhy a net,ale pokud se kupuje v klidu a vi se tak nejak co,tak proc ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky