27. prosince 2012

... bylo trošku bílo ...

... tak tohle můžu říct po několika letech, že na Štědrý den bylo bílo ... nebylo toho moc, sníh tál ... u nás svítilo sluníčko ... ale bylo aspoň trošku ... takový výhled se mi naskytl na dvoře ... ach zlatá vesnice ...




... každý rok jezdíme na Štědrý den k babičce na Halenkovice ... aby babi nebyla sama tak si pro ni jedem ... letos byla nemocná, moc k nám nechtěla ... ale nakonec se nechala přemluvit a jela ... mezi tím než se nachystala tak táta s bráškou odhazovali sníh ... a já jak blbá fotila ...




... rampouchů bylo plno ... a moc se mi líbila jejich melodie ... kam jsem se podívala tam kapala voda ... ale led, sluníčko a teplota při nule moc pěkně proměnila přírodu ...




















... příroda je mocná ... mám ji moc ráda ...

... mějte se krásně ... jak ten čas letí ... zítra už je pátek ...

... mám Vás ráda ... ♥ ♥ ♥ ...
... dobrou noc a sladké sny ...


2 komentáře:

  1. Denisko tak to je krása u nás bylo na Štědrý den 15 stupňů a svítilo sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, moc pěkné fotečky. Halenkovice trošku znám. Měj se hezky Darja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky