7. prosince 2012

7.prosinec ... fialové hvězdičky ...

... a zase ty hvězdičky ... a tentokrát fialové ... háčkovala jsem je pro jednu moc hodnou a šikovnou osůbku ... Moničko jsou pro Tebe ... ty víš za co ... jsi moc šikovná švadlenka ... Tvé výrobky udělali radost celé mojí rodince ...




... až dneska jsem se dozvěděla, že bude mít stromeček do bíla ... ale doplňky má bílofialové ... tak doufám, že se budou hodit ...




... ale jednu bílou hvězdu jsem udělala ... moc se mi tyto hvězdičky líbí ... a jsou taky pěkně velké ... tak vkládám zrovna i předlohu ...




... hvězdičky jsem háčkovala jako vždy ze Sněhurky 100 % bavlna ... háčkem 1,25 ...  přeji ať se hvězdička pěkně podaří ... takže háčku zdáááár ...


... pěkný večer ... příjemný víkendík ... u mě bude pracovní ...

... mějte se hezky ...


 

7 komentářů:

  1. Deni, hvězdičky jsou krásné a světle fialková vypadá moc dobře... S laskavým dovolením - zkusím dle Tvé předlohy hvězdičku umotat, snad se mi povede.... Krásný víkend, i když pracovní!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko jsou moc a moc krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, krásné hvězdy! Moc se Ti povedly! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,
    jsou krásné a ta barvička!!
    Měj krásný víkend***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím, máte moc krásné háčkování, letos u mě také vítězí háčkované vločky a je o ně velký zájem i v mém okolí, takže jsem letos málem zavařila háček:-))) Já háčkuji z Moniky, ze sněhurky mi to vůbec nejde ... jsem trochu nešika:-))) tedy háčku zdar a děkuji za návod, určitě vyzkouším ...taky se chystám zveřejnit návody na vločky na svém blogu. krásný den Mara

    OdpovědětVymazat
  6. Deni, nádhera Darja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky