18. května 2013

.. je to nebo není ..

                                                      .. hortenzie ..




.. každý den kolem keře chodím každý den do práce .. 
.. je moc pěkný a velký, asi tak dva metry na výšku .. tak jsem neodolala a natrhala pár větviček .. 




.. keř má moc pěkné kvítky ve tvaru kouliček ..

.. holčiny poraďte je to hortenzie nebo není .. nám na zahradě hortenzie teprve pučí .. tak nevím .. 




.. květy už mám ve vázi dva dny a jsou stále krásné .. jsem nadšená .. 


 

.. tak to je pro dnešek vše .. 
.. jdu teprve vařit obídek .. dnes bude u mě trošku pozdní .. 

.. mějte se krásně .. u nás už trošku po pršelo .. hned svítí sluníčko .. hned je zatáhlé .. 

.. mám Vás ráda .. 


 

15 komentářů:

  1. Dobré odpoledne, myslím si, že je to kalina, pokud je to keř...něco jako šeřík.....Milky

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite to bude kalina, na hortenzie je moc brzo. Ty kaliny jsou krasny, deti jim rikaji knedliky. Krasny vikend martina

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko tak tahle je překrásná!!!!!Taky by mi to nedalo:-)Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, jsou to květy keře kalina. Taky se mi moc líbí, přála bych si tento keřík do zahrady.
    Krásný víkend .... Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Deni,
    taky se přikláním ke kalině, hortenzie kvetou až v létě .... ale je nádherná ... jednu bych si chtěla taky nasadit do zahrady .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Denčo, já Ti neporadím copak je to za kytičku, ale je moc pěkná ..

    super víkendík .. Darka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deni!
    Zrovna dneska jsem kalinu obdivovala na jednom oblíbeném blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, nie je to Kalina Anet

    OdpovědětVymazat
  9. Deni, moc pěkné. Pěkný víkend. P.

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, na hortenzie je opravdu ještě brzo, je to nějaký kultivar, dle mého, viburnum plicatum, je jich hodně. je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Deni! Teď tu čtu i komentáře,takže už víš. Je to krása nebeská! M.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Deni je to kalina mám ji na zahradě:)Pěkný víkend.Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. No vidíš, a já myslela, že je to Tvoje hortenzie :-) Aspoň jsem se taky poučila.

    OdpovědětVymazat
  14. Deni, nie je to hortenzia je to KALINA PRAVÁ. Ale pred mojou záhradkou už odkvitla a škoda, že som ju zabudla odfotiť. Je to krík vysoký a široký asi dva metre. BEJKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky