3. srpna 2013

.. dnešní obídek ..

                                     .. a copak bylo dnes na oběd ..
                 nic lehkého, ale smažená cuketa s šťouchanými brambory s cibulkou




cuketu mám moc ráda 
holčiny jak ji děláte zapečenou .. dušenou .. 
poraďte mám ještě nějaké kousky 




a byla to dobrota .. na večeří už jen něco lehkého 


včera jsem byla na kontrole na úrazovce a nedalo mi to .. musela jsem se zastavit ve Zlíně na trhu 

a mám velikou radost na co jsem si tam koupila 
jedna malá hádanka 




bílou levanduli 
ješte nekvete nemám ji kam vysadit .. tak bude zase na balkoně v samo zavlažovacím květináči .. tam se jí daří nejlépe 


na konci tohoto příspěvku bych chtěla popřát vše nej a nej mému tatínkovi k jeho dnešním naozeninám 
tatínku vše nej hodně zdravíčka, štěstíčka a lásky Ti přejeme 

                                                               ♥ ♥ ♥

mějte se krásně
mám Vás ráda ♥ ♥ ♥ 



3 komentáře:

  1. Deni, já dělám cuketu na smetaně. napřed osmažíš cibulku, pak přidáš na kolečka cuketu, česnek, smetanu, sůl, pepř. Krátce podusíš a podáváme u nás s těstovinami :-). Měj se
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. U nás cuketu nikdo nechce. Já mám nejraději smaženou. Hodně zdraví tátovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko já mám cuketu nejradši jako cuketový nákyp (nastrouhaná se šunkou a sýrem, olej, bylinky, trochu mouky s práškem do pečiva, mňam) nebo omáčku na špagety (cibulka, cuketa, niva, bylinky, trochu smetany, rozmixovat). Bílou levanduli? Jé tu chci taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky