28. června 2014

TA DA DAAAAA

                                                     a mám konečně hotovo




 a copak 

Japonský šál





Spotřeba: 6 klubek
Háček: 2,5 mm
Počet květů: 80 kusů
Návod: TADY
cca 20 hodin práce
děkuji moc za inspiraci a rady  Janči - ROOSTER HILL 





ܓ






a měla bych se pustit do dalšího projektu 
ale momentálně mě nic nenapadá

:-)

takže háček asi na chvilku dám k ledu 


moje milé blogerky
přeji Vám dobrou noc a sladké sny

mám Vás ráda 

DENISA

15 komentářů:

  1. Je překrásný a to jak barevně, tak i provedením ..... myslím, že je zbytečné cokoliv dodávat!!! Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko, tak ten je super. Nestačím valit oči :-)
    Krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, to je nádhera... a co musel dát práce:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Denis, ten je úžasný. Perfektní. Líbí se mi barvičky. Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Deni,
    tak ten se ti tedy moooc povedl. Úžasný.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  6. DENISKO,
    JAKO VŽDY NÁDHERA.
    ŠKODA, ŽE JSEM NA TEN HÁČEK STÁLE TAK LEVÁ.

    PĚKNÝ DEN DARKA

    OdpovědětVymazat
  7. Deni,
    šálek z japonských kvítků je nádherný a vybrala jsi moc hezkou barvu!!!!
    přeji Ti krásný prázdninový čas ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, jsi velká šikulka. Šátek je nádherný, pro letní večery jako stvořený. přeji ti ať ho hodně užiješ.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný šál a pěkné barvičky! Taky jsem ho cca před 4 lety začala háčkovat a skončila jsem u tří kytiček :-)) Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko děkuji za návštěvu. Šál je překrásný ...všem hippíkům plesá srdíčko :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Deni, krásný, určitě potěší!
    Jezdíme občas k Moravě ke známým, třeba se tam někdy potkáme.
    Opatrujte se a krásné léto přeju, J.

    OdpovědětVymazat
  12. Deni, šál je náramný, jseš velká parádnice! Hezké léto, Maru

    OdpovědětVymazat
  13. DENISKO, MOC KRÁSNÁ PRÁCE.
    TO BUD EPŘÍJEMNÉ NOŠENÍ.
    MĚJ HEZKÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky