8. června 2014

TROŠKA PLETENÍ

dvakrát ročně chodím na super víkendík .. kde se odpočívá .. vaříme si .. kecáme .. nebo nic neděláme .. nebo děláme .. já si vždy sebou beru háček a pedig ..

tentokrát jsem víc pletla jak háčkovala .. a tady je pár foteček .. našeho tvoření



 
velký tác už dělá radost jinde a malý vlastně taky .. u mojí maminky 






po dlouhé době jsem se pustila do diamantové vazby 




uzavírka - momentální nápad co mě napadl .. měla jsem moc dlouhé osnovy 


a nakonec práce holek .. někde jsem pouze radila .. někde jsem dělala jen uzavírky 










holky jsou šikulky 

už aby bylo září a byla další víkendovka
 kde je vstup chlapům zakázán

příjemný večer 
mám Vás ráda 

DENISA

8 komentářů:

  1. No to je parada...krasne kosicky vyrabas..jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné košíčky...........Betty

    OdpovědětVymazat
  3. Skutečně nádherná práce, moc obdivuji a smekám i před ostatníma šikulkama:) hezké dny....Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko krásný víkend sis užila. Taková Apalucha pro ženy vůbec není k zahození. :-D A košíky jsou nádherné. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Denisko,ty jsi šikula!Takový báječný víkend bych také brala....určitě to bylo super.
    Zdravím a přeji pěkný den...Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Deniska krásne výrobky. Toto by som rada niekedy vedela. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Košíčky jsou nádherné, ty musely dát zabrat :-) Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky