6. července 2014

OBHLÍDKA ZAHRADY

po delším čase a to čtrnácti dnech jsem byla u babičky .. tak jsem musela okouknout co nového na naší zahradě .. jak to roste .. zraje a musím říct, že se jí celkem daří  :-)


                                  



maliny ty můžu 
a letos se jich urodilo celkem dost  




lískáče budou taky minulý rok jen tři a letos je plno
:-) třeba nějaké ty šaty jako popelka najdu taky 
     


nějaký ten ořech se taky najde a jak říká můj bráška tak na písničku taky bude 
a samozřejmě taky na koláč


les nám taky dělá radost hortenzie 
vloni neměla kvítky a letos se jí daří






                                     




moje milé blogerky .. doufám, že Vám Vaše zahrádky a  zahrady dělají 
radosti

přeji příjemný podvečer a pěkný vstup do druhého prázdninového týdne

já mám odpolko a má být horko 
ach jo 

ale zvládneme to 

mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA

7 komentářů:

  1. DENISKO .. MOC PĚKNÉ FOTEČKY .. A DĚKUJI MOC ZA MALINY. BYLI MOC DOBRÉ .. DARKA

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, u babičky je tuze krásně a maliny já také ráda - i tu ořechovici.... Hezké dny, pa |Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Denčo,
    moc pěkné fotečky.
    Maliny mám taky moc ráda,
    ale nám se jim nějak nedaří.
    Odpolední směna ať proběhne v pohodě.

    pěkné letní dny Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Denisko, květeně se vyloženě daří. :-)
    Přeji ať to v těch teplech v práci zvládneš.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Hortenzie je nádherná, mám ji ráda. A maliny zbožňujeme všichni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky