10. října 2014

PODZIMNÍ DEKORACE NA STOLE

                                              vznikla dneska velmi rychle
                                              z toho co jsem doma našla




vždy cestou z práce jsem si donesla sáček kaštanů
 použila jsem taky své háčkované dýně




tak dlouho jsem odolávala a už neodolala 

:-)

koupila jsem si mé první Tine k Home
mističku a svícínek
 a jsem nadšená, pokukuji už po dalších kouscích 




takové jednoduché dekorace mám moc ráda
nemusím ty načančané a moc barevné
jak já říkám v ,,  jednoduchosti je síla ,,

a to je pro dnešek vše mé milé blogové kamarádky

mám Vás ráda 
dobrou noc a sladké sny 

DENISA

24 komentářů:

  1. DENČO,
    MOC PĚKNÉ TO MÁŠ.
    MÁŠ JEŠTĚ KAŠTANY, NEBO JSI JE UŽ ROZDALA.
    TINE K HOME SE MI TAKY LÍBÍ :-) JEN TY CENY.

    MĚJ SE A ZÍTŘKA SE NEBOJ DARKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darko,
      kaštany ještě mám,
      klidně dám.
      Ty ceny u Tine k Home jsou šílené.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  2. No krásne...a jednoduché...krásny víkend, Maca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      děkujííí.
      V jednoduchosti je krása.

      Denisa ♥

      Vymazat
  3. Denisko, vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Denis,
    veldig fin høst dekorasjon på bordet.
    Tine k Home jeg bruker hjemme bare i grått og blått.

    Ha en god Thea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Theo
      Ha en fin høstdager.
      Tine til Home Jeg har bare i grått og svart.

      bye Denisa ♥

      Vymazat
  5. Deniska,
    moc dlho som u Teba na blogu nebola.
    Sťahovala som sa do bytíku a nebol net.
    Chcela by som Ti popriať k výhre,, let balónom,, musela to byť paráda, ale ja by som sa bála.
    Chcem sa spýtať copak to máš za tácku a odkiaľ ho máš a tá čierna miska je úplne super. Kam chodíš nakupovať tak supr vecičky.

    maj sa pekne a super jesenné dni Anet - Nové mesto nad Váhom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet,
      moc Tě zdravím.
      Gratuluji k novému bytu, já jsem se stěhovala před 104 lety a stále na to vzpomínám.
      Let balonem byl naprosto supééér, taky jsem se na začátku bála, ale pak jsem si to náramně užívala.

      Takže tác není tác, ale koláčová forma a je z IKEY http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/20132919/
      Černá miska je Tine k Home, kupovala jsem ji na BR http://www.bellarose.cz/vyrobce/tine-k-home/?zacatek=0 teď ji mají momentálně v šedé.
      Nové město nad Váhom .. to znám mám tam tetu u hřbitova, jezdíme tam.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  6. DENISKO, JEDNODUCHÉ A VELICE PĚKNÉ.
    MÁM MOC RÁDA PODZIMNÍ VÝZDOBU.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohďo,
      jednoduchost mám moc ráda.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  7. Que bonito centro me gusta la idea .
    Besos Rosa .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosa,
      muchas gracias por visitar el blog.

      bonito día de otoño Denisa ♥

      Vymazat
  8. Denisko moc hezké kousky a ty dýně, vypadá to kouzelně.
    Posílám moc pozdravů Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko,
      děkuji moc za návštěvu na blogu.

      měj se pěkně Denisa ♥

      Vymazat
  9. Deni, moc hezké. Krásné podzimní dny. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli,
      děkuji moc.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  10. Wonderful decoration. Love your pumpkins!
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elisabeth,
      Thank you for visiting the blog.

      nice autumn days Denisa ♥

      Vymazat
  11. To je vážně překrásné! :-) Krásná dekorace...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥