1. listopadu 2014

VÁNOČNÍ VÝMĚNA ..

              .. ANEB UDĚLEJME TOMU DRUHÉMU RADOST POD STROMEČEK




Moc vás zdravím moje milé blogerky.

Jak ten čas letí tak za pár dní, týdnů, po roce
máme tady opět Vánoce.

Tak jsem pro vás milé, tvořivé šikulky připravila 

Vánoční výměnu




a jak se do takové výměny přihlásit 

.. zanechte pod tímto příspěvkem komentář s vaší emailovou adresou a já si vás zapíši
.. přihlásit se můžete i když nemáte svůj blog 
.. přihlásit se můžete do 14. listopadu a poté pošlu email s informací pro koho budete dárek tvořit a od koho dostanete
.. dárečky by měly být odeslané do 14. prosince


                           budu moc ráda když se o této výměně zmíníte i na svém blogu
aby se o ní dozvědělo co nejvíce šikulek

pokud máte nějaké dotazy k výměně tak klidně pište

mám Vás ráda 

DENISA
 

184 komentářů:

  1. Mila Denisko. Rada navstevuji ruzne blogy i ten Vas , ale sama zatim zadny nemam. Muzu se i tak prihlasit do Vasi vymenne akce? mulllenka1@seznam.cz Dekuji a hezky vikend pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      vůbec nevadí, že nemáš blog.
      Jsi zapsaná.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
    2. Ahoj Deni,
      moc ráda se připojím na vánoční výměnu, bohužel zatím nemám blog, jen miluju chodit, číst a snít na blozích od skvělých žen....
      krumpholcovalenka@seznam.cz
      díky a těším se, vy se taky těšte:)

      Vymazat
    3. vůbec nevadí, že nemáš svůj blog .. mám tě zapsanou .. měj se Denisa ♥

      Vymazat
  2. Já chci taky....svobodovaj@seznam.cz...a přidávám i adresu na můj blog, ať ostatní vidí co tvořím: http://love-passion-faith.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      moc pěkně tvoříš.
      Jsi zapsaná.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  3. Milá Deni, já se taky hlásím. pabal@seznam.cz Měj se hezky. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli,
      mám tě zapsanou.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  4. Obdivuji všechny, které něco takového zorganizují - výměny miluji - a do té Tvé se tedy také hlásím.
    Ivetahanova@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      mám tě zapsanou.
      Jsem na neschopence, takže mám teď čas.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Denisko
    No tak to jsem ráda,čekala jsem,že jí někdo udělá.A tak se moc ráda hlásím
    rejnova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marto,
      měla jsem vánoční výměnu už chvíli v hlavě.
      Mám tě zapsanou.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  6. Denisko - vánoční výměny mám moc ráda :-)) a hlásím se : minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy jsem jen přihlížela, tentokrát jsem našla odvahu a přihlašuji se :-) p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz můj blog je http://u-lorein.blogspot.cz/
    Těším se :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný den Deni, také se hlásím do vánoční výměny. MatalovaDana@seznam.cz
    Krásný zbytek víkendu Dana

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ráda se zúčastním. hjvks@seznam.cz
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, ač sama zatím blog nemám, tak se ráda účastním výměn. Pokud tedy mohu i bez blogu, tak se ráda zúčastním té VAŠÍ VÁNOČNÍ VÝMĚNY ....Jarka T.
    j.truksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, také se hlásím a moc se těším. E-mail: ladyrova@atlas.cz
    Přeji krásný den Jitka.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Deniso moc ráda se zapojím do vánoční výměny :) E-mail: chyskova.tereza@centrum.cz a můj blog je http://hrosi-radosti.blogspot.cz/

    Krásný den Tereza

    OdpovědětVymazat
  13. CHodím jsem často moc se my tu líbí hlásím se poprvé email bezda65@seznam.cz ,,http://bezdikovotvoreni.blog.cz/ Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      děkuji za návštěvy na blogu.
      Jsi zapsaná.

      Denisa ♥

      Vymazat
  14. Ač bez vlastního blogu, hlásím se do výměny krchova.alena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo,
      nevadí, že nemáš svůj blog.
      Zapsala jsem si tě.

      Denisa ♥

      Vymazat
  15. Dobrý večer, zatím jsem se žádné výměny neúčastnila, ale slyšela jsem o tom a moc se mi to líbí. Proto bych se moc ráda přihlásila do té Vaší VÁNOČNÍ VÝMĚNY. :)
    e.jehlickova@gmail.com
    http://ewca-n.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      vítám tě mezhi námi.
      Mám tě zapsanou.

      Denisa ♥

      Vymazat
  16. hezký den Deni
    taky bych se chtěla přihlásit do výměnu. Svůj blog nemám.

    krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko,
      vůbec nevadí, že nemáš svůj blog.
      Zapsala jsem si tě.

      Denisa ♥

      Vymazat
  17. hlasim sa tiez :) zuzka.cedulova@gmail.com (http://zcdl.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné pondělí, nemám blog,ale dostala jsem echo od Ajky-šikovná holka a moc hodná je,vždy když najde výměnu dá mi o ní vědět :-)takže se prosím hlásím,mail. bajtkovav@seznam.cz. Venda82
    děkuji Deny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      nevadí že nemáš svůj blog, zapsala jsem si tě.
      Aďce jsem ráda, že Ti dala vědět.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  19. Krásný den Deniso,
    svůj blog nemám,ale moc ráda bych se zapojila do Vaší Vánoční výměny.
    Předem Vám děkuji,Lucka Sedláčková.
    Email.KrausicekL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, hlásím se do výměny. Rovnou z podzimní do vánoční :-).

    Pěkný den, Marcela

    http://living-arms.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      můžu poprosit ještě emailík.
      Jinak si tě zapisuji.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
    2. Ahoj Deni, je to marcela.drabkova@gmail.com.

      Vymazat
    3. Marci,
      děkuji za emailík.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  21. Milá Denisko, na Tvůj blog chodím dávno obdivovat Tvou precizní práci. Dnes mi přišel mail od nadšené Dáši ,pro kterou jsem tvořila v podzimní výměně a tak nemohu jinak, než se přihlásit do mé třetí Vánoční výměny. Tobě přeji brzké uzdravení! Můj mail macekie@email.cz a blog mám Všednodennosti. Měj se fajn a díky za výměnu. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Marcelko,
      tak tě vítám na blogu, na tvůj taky nakukuji.
      Jsem ráda, že jsi se přidala.
      Mám tě napsanou.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  22. Denisko, já se teda taky hlásím :-)) Doufám, že budu stíhat, mám toho nějak moc :D :D Loňskou vánoční výměnou u Ajky, jsem s výměnama začla :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      neboj budeš stíhat.
      Mám tě napsanou .. ještě, že mám tvůj emailík
      natali.j@centrum.cz je to on.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
    2. Denisko, je proto jsem ti ho ani nepsala :-)) ♥

      Vymazat
    3. jojo .. měj se pěkně :-))

      Vymazat
  23. Ahojky Deni,
    ráda bych se také zúčastnila výměny .... bude to už má třetí vánoční výměna :-)
    majunka2.blogspot@seznam.cz
    Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  24. Denisko, ač nemám blog, ráda bych se nahlásila, můžu? Bude to moje první vánoční výměna. Pěkný večer Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško,
      vůbec nevadí, že nemáš svůj blog.
      Mám Tě zapsanou.

      Denisa ♥

      Vymazat
  25. Denisko, také nemám blog, ale moc ráda bych se přihlásila do vánoční výměny. Krásné dny. Anuška. kralikovanna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anuško,
      vůbec nevadí, že nemáš blog.
      Mám tě zapsanou.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  26. Deni, zdravím a hlásím se do výměny, podzimní jsem nějak nestihla, tak snad tato bude v pohodě, hezký den, jirovcovamarcela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Denisko, mám za sebou první podzimní výměnu a moc se mi líbila. Proto bych se ráda zúčastnila té Tvé vánoční. Moje mailovka je: radka.sofrlova@seznam.cz

    Hezký den

    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko,
      tyto výměny mám moc ráda.
      Mám tě v seznamu.

      Denisa ♥

      Vymazat
  28. Haló, haló, srdečně zdravím a prosím o zapojení do výměny. Jsem sice - jak já ráda říkám - nešička, neháčkovačka, nepletařka, ale já už si nějak poradím :-).
    Krásný den a ať se daří.
    renuška
    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renuško,
      neboj to dáš. Já jsem ze své první výměny měla strach a překonala a od té doby jsem skoro v každé. A letos jsem se rozhodla vánoční uspořádat.
      Mám tě v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  29. Silvia Švecová4. listopadu 2014 v 8:53

    Dobrý deň Denisko, tiež by som sa rada po prvý krát zapojila do vianočnej výmeny. Veľmi sa teším, že sa môžu zapojiť aj dievčatá ktoré nemajú blog. Prajem všetko dobré a pekný deň
    silvias7@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi,
      děkuji za zapojení do výměny.
      Mám tě v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  30. Dobré ráno, rada by som sa prihlásila do výmeny, budem veľmi rada, vopred díky a prajem všetko dobré, veľa krásnych príspevkov Maca...kavickamarcela@gmail.com
    http://macahome5.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      děkuji za návštěvu na blogu a vítám tě ve výměně.
      Mám tě v seznamu.

      Denisa ♥

      Vymazat
  31. Ahojky Deni, diky za milou pozvanku. Rada se zucastnim. Mail: maisondelasuisse@bluewin.ch, Blog: Maison de la Suisse. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačko,
      tak tě vítám, mám tě v seznamu.

      pěkné podzimní dny celé rodince Denisa ♥

      Vymazat
  32. Ahoj Denis
    výměny mám ráda a tak z podzimní hned do vánoční :))
    helcarapotin@seznam.cz
    Krásný den Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      tak tě vítám ve výměně.
      Mám tě v seznamu.

      Denisa ♥

      Vymazat
  33. Deni já se taky hlásím,bude to má první výměna tak snad to dobře dopadne.RadkaSpetlikova@seznam.cz.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko,
      neboj dobře to dopadne.
      Jsi v seznamu.

      pěkný podvečer Denisa ♥

      Vymazat
  34. Dobrý podvečer milá Denisko,
    nevím jestli není pozdě na přihlášku.
    Pokud ne ,tady je můj mail a ráda se zúčastním.
    Zdraví Milada
    votmil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mili,
      ještě není pozdě, hlásit se můžete až do 14,11.
      Jsi v seznamu.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  35. Milá Deni, i já se hlásím do zimní výměny a už se moooc těším. Můj email j.fejfusova@seznam.cz.Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inka,
      mám tě napsanou v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  36. Dobrý večer Deny, ráda bych se také přihlásila a moc děkuji: zdena.placha@post.cz, http://tvoreni-nelly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Pěkný večer přeji a hlásím se nadšeně do výměny. jana.konkolska@seznam.cz a http://konjanana.blogspot.cz/

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      tak s nadšením ti píšu, že jsi v seznamu napsaná.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  38. Dobrý den Deniso, ačkoli nemám blog, chtěla bych se přihlásit do výměny a udělat někomu radost. Děkuji Vám za tento počin a přeji hodně úspěchů.
    S pozdravem Monika
    monikaskladalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo,
      vůbec nevadí, že nemáš svůj blog.
      Jsi zapsaná.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  39. Ahoj Deniso,svuj blog sice nemam ale moc rada bych se zucastnila vanocni vymeny.Dekuji
    wendy.krausova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. vůbec nevadí, že namáš svůj blog.
      .. mám tě zapsanou.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  40. Hi Deni - I do not have a blog would be definitely like to join in the exchange!!
    Love Joy
    joyndave@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Deniska,rada by som sa prihlásila do vianočnej výmeny,hoci vlastný blog nemám.Ďakujem! Magda môj email: magdadankova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      nevadí, že nemáš blog.
      Jsi zapsaná.

      Denisa ♥

      Vymazat
  42. Milá Denisko, ráda bych se také přihlásila do vánoční výměny, mám svůj blog a můj email: jarka.mf@seznam.cz děkuji Jarka

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Denisko, děkuji za návštěvu, ráda se vánoční výměny účastním, moje adresa je marakovaiva@seznam.cz, měj krásné dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      není zač.
      Jsi v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  44. Dobry vecer (nebo snad rano? :-), ackoliv bez blogu, moc rada bych se prihlasila do sve uplne prvni vymeny.
    Blogerina
    vetysak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blogerína,
      vítám tě ve výměně.
      Mám tě zapsanou.

      pěkné dopoledne Denisa ♥

      Vymazat
  45. Dobré ráno Denisko, ráda bych se přihlásila do vánoční výměny. j.fiserova@tiscali.cz Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      přeji pěkné dopoledne.
      Mám tě zapsanou.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  46. Ahoj Deniska, ak je mozne prihlasit sa aj zo Slovenska, rada sa pripojim do vianocnej vymeny...u mna to bude prvy krat :-)
    email na mna je: plnimesinasesny@gmail.com
    Papa, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kačko,
      můžeš se přihlási, mám tu v seznamu .. Slovensko .. Irsko a jiné státy.
      Máš supr blog.
      Jinak tě mám v seznamu.

      pěkné podzimní dny .. Denisa ♥

      Vymazat
    2. Ahoj,
      dakujem a tesim sa :-)
      Uz som uverejnila príspevok o vymene aj na mojom blogu...
      papa K

      Vymazat
  47. moc ráda bych se výměny zůčastnila.... Můj mailík: zobacova.simona@seznam.cz
    Díky moc Simona

    OdpovědětVymazat
  48. já se chci taky přihlásit mmlynarikova@seznam.cz a blog mám taky http://mmlynarikova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      pěkný blog máš.
      Mám tě zapsanou.

      Denisa ♥

      Vymazat
  49. Dobrý den, ráda bych se připojila k vánoční výměně. Taková milá premiéra... Blog nemám, ale Vánoce miluji:))))! Mailové spojení = helenarohlickova@centrum.cz Děkuji za organizaci! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo,
      nevadí, že nemáš blog.
      Vánoce mám taky moc ráda.
      Mám tě zapsanou.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  50. Dobrý den, ráda bych se připojila do vánoční výměny. Blog nemám, ale chodím se k Vám občas koukat. Dostala jsem tip od sestry - blog U Marie. Adresa janouskova.he@seznam.cz. Díky Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo,
      Vítám tě u mě na blogu.
      Jsem ráda, že se informace síří dál a je nás ve výměně víc a víc.
      Mám tě zapsanou.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  51. Taky se hlásím. Už jsem zvládla zelenou (kytičkovou) výěnu tak si chci dát i nějaké tvoření. Můj blog je www.worlddandie.blog.cz a mejl Vaclava.C@seznam.cz
    Přeju hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. tak tě vítám mezi námi ve vánoční výměně.
      Mám tě zapsanou.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  52. Ahoj Deni, přidávám 112tý komentář a hlásím se do své první výměny. zackovapavla@seznam.cz. Pěkný večer, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli,
      už 112 :-) bude n ás hodně a to je dobře.
      Jsi zapsaná.

      měj se Den isa ♥

      Vymazat
  53. Dobrý večer Deni,také bych se moc ráda zapojila do vánoční výměny.
    kokejlova.kat@seznam.cz
    Přeji hezký víkend s pozdravem Katka L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      tak tě vítám mezi námi.
      Jsi v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
    2. Děkuji za zařazení.Pěkný večer

      Vymazat
  54. Deny, tak se tedy hlásím do služby, snad nikoho nezklamu :) bude má první. Tak pěkný večer a celý víkend Barča bandorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo,
      ty určitě nikoho nezklameš :-)
      Jsi v seznamu.

      pěkné podzimní dny Denisa ♥

      Vymazat
  55. Ráda půjdu taky do toho. Můj mail b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Milá Deniso, vůbec nemám ponětí o co jde, háčkovat umím, tak se nebojím a jdu do toho. Můj email maruska@plavacek.net Přeju hezký den, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      tak jde o to že každá udělá nějaký dáreček .. šitý, pletený, vyšívaný, háčkovaný .. a pak pošle osobě pro kterou tvořila. A ty dostaneš dáreček zas od osůbky která bude tvořit pro tebe.
      No prostě pošleš a taky dostaneš.
      Neboj je to super.
      Mám tě v seznamu.

      pěkný večer Denisa ♥

      Vymazat
    2. Tak děkuji a těším se.Ještě jsem se chtěla zeptat, jestli ten dárek musí být s vánoční tématikou ? Hezký den,Marie :)

      Vymazat
    3. Maru, písla jsem emailík .. Denisa ♥

      Vymazat
  57. Ahoj Deniso, znam tvoje vymeny,protoze bydlim v Irsku ve stejnem mestecku jako Marcela. Proto bych se chtela prihlasit do me prvni vanocni vymeny.Muj email SonaHanusovaJBC@seznam.cz.Preji krasny den Sona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Soni,
      tak tě zdravím až do Irska a vítám ve výměně.
      Mám tě zapsanou.

      pěkný večer Denisa ♥

      Vymazat
  58. Ahoj Deni!
    Hlásím se taky...blanka.m@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Blani,
      tak tě vítám ve výměně.
      Jsi v seznamu.

      měj se pěkně Denisa ♥

      Vymazat
  59. Dobrý den :-)ráda bych se přidala.Bude to má první výměna :-)moc se těším....je to super nápad
    anetamudrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko,
      tak tě vítám v první výměně.
      Jsi v seznamu.

      pěknou neděli Denisa ♥

      Vymazat
  60. Ahoj Denisko, moc ráda se připojím a moc se těším, koho mi vylosuješ.
    vankja2@seznam.cz
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jani,
      tak tě vítám ve výměně.
      Mám tě zapsanou.
      Já losovat nebudu, ale bráška a ten se na to moc těší :-)

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  61. Ahoj, také bych se ráda zapojila.
    jitka.stepankova(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      děkuji za účast.
      Mám tě zapsanou.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  62. Do výměnny bych chtěla přihlásit Mirku, psala mi že jí to nějak nejde, její email Mira.Kom@seznam.cz.
    Dík.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      nevím kde je chybka.
      Ať se Mirka nebojí, je zapsxaná v seznamu.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  63. Jé..., taky se chci přihlásit, v poseldní době jsem pár výměn propásla, tak tentokrát si to chci vynahradit, plechovkovi@seznam.cz. A díky za organizaci. Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem bez odpovědi :-(. Ale počítám s tím :-). Renča

      Vymazat
    2. Renčo,
      to je samozřejmě počítám.
      Jen jsem komentík přehlídla.
      Jsi v seznamu.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  64. Deni, můžu se přihlásit? Na vánoce se těším a po podzimní výměně se hlásím i do té tvé :o)
    Hezký večer.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé zapomněla jsem vi.jana.vi@gmail.com

      Vymazat
    2. Jani,
      přihlásit se můžeš :-)
      Mám tě zapsanou.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  65. Ahoj Deni, moc ráda bych se přihlásila na svou první výměnu. Díky lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      tak tě vítám v první výměně.
      Jsi zapsaná.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  66. Taková výměna je výborný nápad, ráda se také zapojím, předem děkuji ivana.ciz@post.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo,
      vítám tě ve výměně.
      Jsi v seznamu.

      pěkné podzimní dny .. Denisa ♥

      Vymazat
  67. Ahojky i já se přihlašuji do výměny))).Díky Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      jsi v seznamu.
      Emailík mám napsaný.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  68. Krásný den,
    k založení blogu se teprve chystám,nicméně do výměny bych se ráda zapojila. Zatím jsem výměny jen sledovala-tuto VÁNOČNÍ si ráda vyzkouším :-)
    Děkuji Martina
    email: marbule.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      tak tě vítám ve výměně.
      Jsi v seznamu.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  69. Ahoj :) rada bych se taky prihlasila do vymeny beduinka@seznam.cz dekuju Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      tak tě vítám ve výměně.
      Jsi v seznamu.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  70. Dobrý den nebo ahoj :-) Deni,
    ráda bych se také přihlásila... Blog nemám, ale mé tvoření je zde: www.fler.cz/SarkaR
    Těším se :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mail... Sarka.Rouskova@seznam.cz

      Vymazat
    2. Šárko,
      nevadí, že nemáš blog.
      Na Fler se ráda kouknu
      Mám tě zapsanou.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  71. Ahoj Deni, tiež by som sa rada prihlásila ako už 2x predtým...Ešte, že som si pozrela blog a našla som, o výmene zmienku. Pri Leuške nestíham pozerať každý deň iba raz za čas takže dobre, že si to pripomenula akurát dnes :) adresa je nellie7@azet.sk...Pekný večer...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie,
      jé to jsem ráda, že jsi byla akorát včera na netu.
      Dcerce přeji vše nej.
      Mám tě v seznamu.

      pěkný pátek Denisa ♥

      Vymazat
  72. Ahoj Denisko i já se moc ráda zúčastním vánoční výměny.
    Iva - kaivatvorenicko.blogspot.cz
    mcbetty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      děkuji za účast.
      Jsi zapsaná.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  73. Dobrý večer,taky bych se ráda zúčastnila výměny. Když vidím,kolik je tady přihlášených dušiček,tak je rozhodnuto..."Po touze po pokladu,já nezůstanu vzadu."
    :-D http://atelierumne.blogspot.com/ haj.nej@seznam.cz
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou mejlík...

      haj.nej@seznam.cz

      Vymazat
    2. Dáši,
      Je nás tu mnoho, to bude dárečků.
      Jsi v seznamu.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  74. Já chci taky darovat a být obdarována. :-)
    mi.jira@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. tak se těš na dáreček ..
      .. jsi v seznamu ..

      Denisa ♥

      Vymazat
  75. Jen dotaz už jsem se psala nahoře a mail dostanu až se všichni přihlásí? A je podmínka vánoční dárek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo,
      akorát to dávám vše dohromady .. jak to dám tak budu rozesílat emailíky.
      Dárečk by se měl být trošku s vánoční témetikou, záleží na tobě.
      .. můžu se zeptat kde jsi napsaná nahoře :-) asi špatně koukám :-)

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
    2. Se tam nemůžu taky najít tak raději znovu mail je b.konarikova@centrum.cz

      Vymazat
  76. Dobrý večer,
    nejsem zrovna mistr ručních prací, ale je to bezva nápad a ráda bych se do něj zapojila. :-)

    dana.nakvasovice@seznam.cz

    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo,
      jsem ráda, že se chceš zapojit.
      Jsi v seznamu.

      Denisa ♥

      Vymazat
  77. Na poslednú chvíľu sa aj ja hlásim na výmenu. Teším sa, Hela
    dangova@post.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      tak tě vítám ve výměně.
      Jsi v seznamu.

      Denisa ♥

      Vymazat
  78. Dobrý večer Deni, právě čtu o vánoční výměně, které bych se taky jednou moc ráda zúčastnila, ale asi jsem jí prošvihla...Nechci ti působit potíže, ale přece jen zadám meil, nedá mi to :). Hezký večer Jitka /jit.ce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. I am in England but would love to be in your game xx Joy xx

    OdpovědětVymazat
  80. Milá Deni, ráda bych se také přihlásila pokud to bude ještě možné bohužel jsem až nyní zjistila že se výměna koná. Tak snad mě ještě vezmete. m.fendrychova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Mila Deniska, i ja som zistila az dnes ze robis tento vianocny swapik ..ak je mozne rada by som sa pridala ....moja meilova adreska : fornetkaa@azet.sk...dakujem ,pekny vecer ....
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko,
      je to tak tak .. akorát jsem psala seznam.
      Jsi zapsaná.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  82. Deni,
    přihlašuji se taky Hanka.Skybova@seznam.cz

    Hanka

    OdpovědětVymazat
  83. HOLČINY .. DO VÁNOČNÍ VÝMĚNY SE UŽ NELZE PŘIHLÁSIT

    OdpovědětVymazat
  84. Zdravím, našla jsem na stránkách pinterest Vaši fotku - zvoneček z pedigu, kde je vršek zvonečku keramika. Mohla bych se zeptat na zdroj, Ráda bych si vršky koupila? Děkuji Dolinová ( vera.dolinova@pathology.cz )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky