14. prosince 2014

14 ADVENTNÍ OKÉNKO - 3 Adventní nedělě

                         byla u nás pracovní a taky jeden výlet do vedlejšího města

                                                    pěkný večer blogerky

      dnes už nám hoří třetí svíčka , jak ten čas letí .. za 10 dní tu máme Vánoce




dnešní den tedy dopoledne bylo pracovní
začala jsem péct cukroví
a odpoledne jsme jeli do vedlejšího města Zlína
na Vánoční trhy
nějakou tu korunku jsem tam utratila, hlavně za formičky
nákup Vám ukázat nechci

ale dřevěný betlém který tam je 






je moc pěkný, vždy se u něho zastavím








vánoční stromeček města Zlína 




a nakonec pro dětičky ,, Ježíškova pošta ,, 




byl to super den

zítra budu celý den stát v kuchyni u trouby

přeji Vám pěkný večer

já ho budu trávit u televize
končí nám seriál Vinaři

mám Vás ráda 

DENISA

2 komentáře:

  1. Deny, krásnou adventní neděli i tobě. Krásný vánoční strom mají ve Zlíně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,nafotila jsi krásný betlém. Já jsem se dnes vracela z Piešťan a v autobuse měl řidič krásný dřevěný malý betlém. Hned se jelo veseleji..:-D
    Hezké předvánonoční bláznění, bez stresů a spáleného cukroví.
    Daška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky