22. prosince 2014

22 ADVENTNÍ OKÉNKO - Trošku pečení a vaření

                                             ahojte blogerky

                         jak ten čas letí, dnes nám podle kalendáře začala zima
                            venku to na zimu vůbec nevypadá spíš jaro je tam

              dneska jsem chtěla vložit úplně něco jiného, jenže mysl míní a skutek utekl

       takže jsem dnes pekla ještě jednu várku perníčků .. naštěstí jsou hned měkké






vařila jsem si taky obídek
teď když se u mě doma vše točí kolem pečení tak  není pomalu na jídlo čas 






                                          byla to dobrůtka co lednička dala

kuřecí masíčko
žampiky
mražená zelenina ( kukuřice, hrášek, mrkev )
mražený listový špenát
smetana
spaghetti
na pánvičce si nechám zatáhnout masíčko
podliji troškou vody a přidám žampiony a dusím
okořením dle chuti, osolím opepřím
přidám zeleninu a špenát
naliji smetanu a nechám zredukovat
uvařím spaghetti 
a můžeme podávat

DOBROU CHUŤ PŘEJI

přeji příjemný večer
dnes už nic nedělám a budu koukat na telku
dnes dávají můj oblíbený film bez kterého si nedovedu představit vánoce
 a který to je ,, LÁSKA NEBESKÁ ,, 
hlavně tu písničku mám moc ráda
mám ji taky jako zvonění n a telefonu 


mějte se 

DENISA

3 komentáře:

  1. Perníčky jsme taky dělali dvakrát. A to jídlo bych si hned dala. Krásné předvánoční úterý.

    OdpovědětVymazat
  2. u Tebe ze všeho kouká taková pohoda....! skvělý ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc prosím o vyplnění dotazníku pro mou diplomovou práci. Dotazník je zaměřen na dívky a ženy, co natáčejí videa na youtube a nebo mají internetový blog.
    http://youtube-a-internetovy-blog.vyplnto.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky