25. prosince 2014

25.12. 2014 - VÁNOČNÍ VÝMĚNA 1 část

                                            pěkný večer přeji

dneska už tu máme nebo nám pomalu končí 2 svátek vánoční .. tento den jste určitě prožily v klidu a kruhu rodinném
já jsem skoro celý den proležela v posteli .. nějaký ten bacil na mě leze ach jo .. ale teď už je mi líp tak vkládám první fotečky k vánoční výměně .. pokud jste ještě neposlali tak prosím pošlete nebo odkazy na blog kde je najdu


                                LUCKA - LOREIN  http://u-lorein.blogspot.cz/
              tvořila pro RADKU háčkované dobrůtky   http://radullinblog.blogspot.cz/
                               a dostala panenku od EVIČKY  http://ewca-n.blogspot.cz/



 
 JITKA - JILL tvořila pro NELLIE




Jitka dostala dáreček od ANIČKY K.




 MIRKA z Černé hory
byla ve více vánočních výměnách a poslala mi více foteček
dáreček od MARIE z Přeštic 
chňapky háčkovala sama



je moc šikovná švadlenka 




dostala taky dáreček od MARTY z Říčan




a taky dáreček od MARCELKY z Bernatic




VĚRKA T. tvořila pro JARKU 
dostala polštářek od IVČI




MARTINA tvořila pro INKU
dostala od SIMONY




JARKA T. dostala dáreček od KATKY




HELČA tvořila pro JITKU 




práce MILADY 




RENUŠKA tvořila pro DANU 




LENKY K. tvořeníčko o taky fotečka od majitelky dárečku 




EVČA tvořila dárečk pro LOREIN




a to je pro dnešek vše .. musím se prokousat ještě hromadou foteček
takže se těšte na další várku foteček

holčiny pokud jsem přiřadila fotečku dárečku k někomu jinému tak mi písněte 
hned to opravím

dobrou noc a sladké sny

DENISA

2 komentáře:

  1. Ahoj, já jsem dostala vánočního skřítka od Kateřiny, ne od Aničky. Pro Aničku jsem tvořila já, ale nějak jsem zapomněla nafotit. :( hezký večer Jarka
    j.truksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné výměny. krásné výtvory!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky