26. prosince 2014

26. 12. 2014 - VÁNOČNÍ HVĚZDA

                               pěkný chladný večer přeji 

        taky u Vás pomalu ale jistě padá teplota na venkovním teploměru pod bod mrazu
                         už je u nás -2  v sedm večer , do rána bude pěkná kosa
              dokonce dopoledne u nás sněžilo, ale bylo nad nulou tak hned sníh tál





vánoce si nedovedu představit bez ,, Euphorbia pulcherrima ,,
vánoční hvězda, růže




Exotická kráska pochází z tropických částí Střední Ameriky. Plané druhy rostou ve své domovině jako větší keře až stromy, jsou řídce větveny a větvičky jsou zakončeny malými kvítky, které podepírají různě zbarvené listeny. 




letos jsem si na vánoční stůl pořídila žlutou
musela jsem dlouho přemýšlet jestli tuto barvu nebo červenou nebo růžovou 
ale taky jsem si odnesla už dřív menší červenou




děvčata a jakou barvičku si kupujete nejraději
pro mě jsou všechny pěkné

moje milé přeji příjemný večer
mám Vás ráda 

DENISA

3 komentáře:

  1. Dobrý večer. Já chtěla bílou ale ...dostala jsem darem temně červenou :o)) Tak jsem koupila i červené ubrousky s hvězdičkami ať ty Vánoce máme veselý :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,i ty jsi měla s výměnou dost práce, takže já chci alespoň takhle někoho obdarovat. Ale výměna byla krásná.PS:Můžeš, hezké dny ,Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, vánoční hvězdy jsou krásné... letos jsem měla červenou, ale záhy začala opadávat ... Loni to byla růžová, ale bílá je mooooc krásná! Hezký sváteční večer...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky