11. ledna 2015

HVĚZDIČKY A VLOČKY

                                                           mnou háčkované

                                                       pěknou nedělku přeji 

  dneska jsem brzy ráno nemohla spát a tak jsem dělala pořádek v pc a fotkách
   a copak jsem našla .. háčkované hvězdičky a vločky






háčkované z příze Katka 

podle návodu  KLIK TADY

a ještě jedny vločky 




příze Catania Grande

návod česky  KLIK TADY

video návod  KLIK

vím, že je po vánocích, ale třeba se návody budou někomu hodit






a teď se musím pomalu a jistě vrhnout na jarní háčkování
už pomalu a jistě se mi v hlavě rodí nápady

jak jste na to vy děvčata
už taky začínáte tvořit jarní dekorace

není ještě brzy

:-)

mějte se krásně
mám Vás ráda

DENISA

5 komentářů:

  1. wunderschön ***
    Liebe Grüße, Manja

    OdpovědětVymazat
  2. krásné hvězdičky, ty se hodí vždycky:-) Také pomalu začínám přemýšlet o jarních dekoracích...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné vločy,Když se kouknu z okna a vidím jak u nás sněží tak jsou aktuální.Určitě není brzy na jarní háčkování já už začínám s motýlkama.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, já háčkuji sněhové vločky podle knihy a letos jsem s nimi ozdobila zrcadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne vločky a hviezdičky..
    Pekný večer,
    Aďka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky