9. ledna 2015

VÁNOČNÍ VÝMĚNA - 4 část

                                         dneska jsem tu s posledníma fotečkama

                                                  pěkný páteční večer přeji

 z emailíku jsem se dozvěděla, že můj balíček s dárečkem docestoval tam kam měl ,, teprve ,, měl dalekou cestu až do Irska za Marcelkou




sněhuláček, vločky 
a taky jeden porcelánový andílek a vonné vosky , ale to jsem nějak zapomněla blejsknout






já jsem taky dostala dáreček z dalekého Irska od Soňky
do zimy na zahřátí



děkujííí moc za čelenku a bezprsťáčky 
a samozřejmě za přáníčko

a tady je poslední galerie k výměně 
fotečky už neposíláte a pokud ještě někdo chcete poslat tak klidně a já ještě zveřejním
některé fotečky jsem stáhla z vašich stránek


HELENKA




WENDY




MIRKA




JANA 




JITKA




JITKA




LENKA




TERKA




a to je k vánoční výměně vše
děkuji Vám za účast v ní
a někdy u nějaké další ahoj

příjemný víkend přeji 
mám Vás ráda 

DENISA

4 komentáře:

  1. Deni, právě jsem ti poslala ještě fotku dárku, který mi na 3 krále poslala Alča. Jsem moc ráda, že jsem se výměny zúčastnila, i když fotka mého dárku tu není. Já ho zapomněla vyfotit a Blanka asi taky.

    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné výtvory. Moc se mi líbí ty sněhové vločky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer! Fotky jsem posílala 02.01. - dáreček jsem dostala od Marcelky ze Slovenska a já jsem tvořila pro Majku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky