29. srpna 2016

PAPRIKY PODRUHÉ

                                                              tentokrát plněné zelím




letos se na zahrádkách urodilo hodně paprik, rajčat atd.
tak se snažíme úrodu kterou mě kamarádka zásobuje zpracovat 

tentokrát jsou to plněné papriky zelím 
a tady je receptík

hlávkové zelí nakrájíme dáme do mísy a posolíme aby nám pustilo šťávu a změklo
nejlépe připravit den předem 
papriky zbavíme stopky, vybereme semínka a plníme zelím 
připravíme si nálev kterým papriky zalijeme
nálev dáváme stejný jak na okurky 
recept  KLIK TADY
na dno sklenic dáme 
nové koření
celý pepř
hřebíček
bobkový list
cibuli
mrkev
naskládáme papriky
zalijeme nálevem, který lijeme přes sítko
a můžeme sterilovat
na 80 stup. držíme 20 minut
a máme hotovo


 

až se zima zeptá .. co jsme dělali v létě ..
můžeme říct zavařovali 
 aspoň u nás

taky zavařujete nebo kupujete v supermarketech hotovky 
 mám kamarádku která jen kupuje
tvrdí že je to chutnější jak doma s láskou dělané

a to je pro dnešek vše 

mějte se krásně 

DENISA
  

1 komentář:

  1. Papriky se zelím, to je mňamka...Já taky nezavařuju, jak já tvrdím, nemám na to čas..Jsem pořád v práci..Takže občas koupím , občas mi něco dá mamka...Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky