18. června 2019

PIVOŇKY

                                                       .. jsou královny zahrad ..




pěkný den moje milé blogerky přeji  

kdo by neměl rád pivoňky
nevím o nikom 
 vím, že je mnoho druhů a barev těchto kytiček 




dělají nám krásu na zahradě tak doma ve vázi
letos jsem je dostala od kamarádky .. ale hned jsem je podarovala mamince která je má taky ráda 








škoda že pivoňky vydrží takovou chvilku 

máte je taky rády 

moje milé blogerky .. jak snášíte ty horka 

když je zima nadáváme .. když prší nadáváme ..
když neprší nadáváme .. když je horko nadáváme 

co tedy vlastně chceme 

já horka osobně nemusím 

a to je pro dnešek vše 

mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA 

6 komentářů:

  1. Deni, pivoňky miluji a také se momentálně těším z jejich krásy :-)
    I když už odkvétají :-(
    A co chceme, chceme to co nemáme a nedáme pokoj dokud to nedostaneme ;-)
    Někde jsme to četla, na nás na ženy ;-)
    Krásnou středu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      děkuji za komentík ..
      pivoňka je moc pěkná kytka ..
      pěkně jsi to napsala .. ale to chladnější počasí asi nedostaneme ..
      pěkné léto přeji Denisa♥

      Vymazat
  2. Horko mi vadí míň než zima a pivoňky miluju 😍
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Denisko, krásné fotky. Pivoňky jsou nádherné, bílé už opadaly, nyní končí růžové, když jdu kolem, vždy si přivoním i u cizích plotů.. nádhera.
    Vedro mě ničí, přiznávám.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Moje oblubene zahradne kvety.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky