7. září 2011

Pedigová ošatka ...












... po móóóc dlouhé době jsem chytla zase můj oblíbený pedig do ruky ... už se mi po něm tak trochu stýskalo ... ale když je pořád tak málo času ... a hlavně jsem propadla háčku ... tak jak můžu mít čas ...
... spolupracovnice odchází do důchodu tak chtěla nějakou větší ošatku ... vše nechala na mě ... tak vznikla tato obryně ... má průměr 50 cm ... musím napsat, že měla úspěch a to jsem ráda ...


... děvčata přeji příjemný den ... děkuji moc za návštěvu a komentáře ...
                                                                                                            DENISA

11 komentářů:

  1. Deni, ta je moc krásná, nedivím se, že měla úspěch, zdravím a držím palečky, ať vše dopadne dobře.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Deni, co vyjde spod tvojich ruk vyzera naaaadherne....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Deni, je nádherná!! Jsi moc šikovná! Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, krásné !!!
    Držím palečky !
    ILona

    OdpovědětVymazat
  5. Deni,je moc krásná.
    Moc se ti povedla a vůbec se nedivím,
    že měla úspěch.
    Je to prima dáreček a kolegyně si na tebe
    určitě často vzpomene!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni,moc se Ti ošatka povedla!!!!!Já si objědnávám i dno z dírkama,zkoušela jsem z papirových ruliček ale je to náročné na čas!To dno je asi decoupage ? Moc hezky sladěné !!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Ciao Deni
    Danke fuer deinen Besuch in meinem Blog. Dein Eintrag als Leser hat mich sehr gefreut. Auch in deinem Blog habe ich viele huebsche Sachen gesehen ... und habe mich als Leser eingetragen.
    Bye, bye Elli

    OdpovědětVymazat
  8. Denka, prekrááááásna ošatka. Šikula šikovnicová. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  9. Holčiny děkuji Vám moc za vaše komentáře
    Denisa

    OdpovědětVymazat
  10. HOLA DENI! VINE A SEGUIRTE DESDE VENEZUELA. MUY LINDOS TUS TRABAJOS. FELICIDADES. TE INVITO A VISITARME EN MI BLOG
    http://elpanaldelaabejita.blogspot.com
    BESITOS ! MARISELA:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky