10. května 2020

ROZKVETLÉ OTROKOVICE

                                                          .. pěkný nedělní večer přeji ..


                        tak si stále říkám jak budu vkládat články a fotečky a více aktivní jsem na 
                                                                  Instagramu klik 
                                                                        než tady

                                   jako každý rok tak nám i letos moc pěkně rozkvetlo město



ulice tř. Spojenců 



růžová krása
 







další krásně rozkvetlá ulice Mánesova 




tady jsou květy zase jiné .. hlavně barvou 







Mánesova ulice je velmi dlouhá .. ale stojí za to si ji projít 



kvetou u nás taky krásně tulipány 
před seniorem C  









za barákem rodičů je to taky plné barev 










doufám, že jem Vás pro dnešek nezahltila moc fotkami

mějte se krásně 
mám Vás ráda 

DENISA


3 komentáře:

  1. Deni,
    Ani jsem nevedela, že na Baťově to tak pěkně kvete ..

    Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Looks wonderful. This is really spring at its best.
    Happy days
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  3. Nejraději jsem jezdila do Otrokovic v květnu.Milovala jsem známé ulice zaplavené květy.Jako malá holka jsme chodili s rodiči na procházky a tipovali nejhezčí zahrádky.Už se tam nepodívám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky