28. září 2011

♥ * ♥ * ♥



... kytička na pověšení,  vyplněná dutým vláknem ,  háčkovaná z příze Camilla ...

... už je mi trošku líp ... tak se mi chce tvořit i doma ... háček se do postele naprosto dokonale hodí ...


... děvčata přeji Vám krásně slunečný dnešní sváteční den ... užijte si suprovně volno ... a dávejte na sebe pozor ... ať netrčíte doma jak já ... já bych tak šla v tento slunečný den tak ven ... až budu moc jít tak bude pršet ...
          

8 komentářů:

  1. Moc hezké věci máš, tak ať je brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné háčkování,fakt nádhera.Ať už je líp :-)Věra.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké hačkování,když je to ještě takové baculaté je to rozkošné!!Tak se uzdravuj, Deni....daja

    OdpovědětVymazat
  4. Deni, nemocniční chňapky i tahle kytička jsou naprosto kouzelné! Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Deni!!!!
    Pravda,háček se hodí i do postele...naštěstí.
    Já ti přeju,aby bylo už líp a mohla jsi do toho krásného babího léta!!!!
    Tvoje kytička je naprosto dokonalá!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Deni, to je fajn, ze uz je ti lip, kyticka je prekrasna, z hackem v ruce ti to musi lepe utikat :) Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, tvořeníčko máš kouzelné, přeji brzké uzdravení, vím co je stržený nehet u palce na noze, také jsem kdysi absolvovala, na samotný palec jsem byla schopna se podívat až týden po zákroku, každý den jsem chodila pěšky do ordinace na převaz, takže než jsem došla domů..., no radši nevzpomínat, určitě vytvoříš spoustu krásných věciček, už se těším,pa
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, krásná kytička ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky