26. února 2022

PŘÍRODA

                                               jak já říkám je mocná čarodějka 

 

 
 
pěkný sobotní večer 
 
teď když jsem doma na neschopence tak je čas třídit fotečky které jsem 
cca během loňského roku nafotila
 
přírodu velmi ráda fotím 
ať jsou to kytky .. stromy .. zvířítka  
 





všechny  fotečky jsou focené v podzámecké zahradě v Kroměříži

moc ráda tam jezdím fotit 
pokaždé najdu něco nového a zahrada je pokaždé jiná
 




 veverek je plná zahrada 
 




moje milé blogerky mám na Vás prosbičku 

proč mi nejdou vkládat komentáře

proč nefungují odkazy

proč nejde přecházet na další stránky 

co mám udělat aby to fungovalo 

poradíte mi 

kdyžtak mi klidně pište na můj emailík 

deniben@seznam.cz

budu ráda za každou radu

 
mějte se krásně 

mám Vás ráda 

DENISA


1 komentář:

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky