22. února 2022

TROŠKA SLADKOSTÍ


                                            pro jednu malou holčičku k prvním narozeninám 

 

 

opět jsem tady rok nebyla,
 ale kdo mě sleduje na instagramu tak ví že
 tvořím .. fotím a jezdím po výletech
 pokud´ nám to doba dovolí
 
tentokrát jsem dostala úkol .. vytvořit něco do dětské kuchyňky

když pro holčičku tak hned bylo jasné že to budou
sladkosti




všechny návody jsem našla na you tube v ruštině 
kdysy na základce jsem měla ruštinu tak jsem si na to troufla
psát a číst si nejsem jistá jestli bych dokázala 
ale háčkovat podle videa není těžké

na vše jsem použila vlnu Yarn art .. Jeans
háček číslo 2 a 2,25
duté vlákno

návod na dortík je  TADY
 
malina   TADY
 
ostružina  TADY
 
 

 
větší muffin  TADY
 
barvy jsem použila podle sebe 
taky mám jiné zdobení na šlehačce jak je v návodu 
 
 

 
menší muffin  TADY
 
pokuď můžu poradit tak jsem maliny přišila a přilepila tavkou 
aby to vydrželo 
 
 

 

  
 na prví třu muffiny mám návod kupovaný na Fleru a je v češtině
 
zadní muffin  TADY
 
na tento dortík je větší spotřeba příze
 
 

 
 
jeden návodík na zmrzlinu mám kupovaný taky na Fleru
 
a druhá zmrzlina je   TADY
 
 
ZDE  je ještě mnoho jiných návodů 
autorka má moc pěkně natočená videa a hlavně přehledné

člověk ví kam má píchnout a pod videem je návod taky rozepsaný

za týden bylo vše hotovo 
vždy jsem háčkovala po chvilkách před prací a po práci 
 







 
musím napsat, že holčička a taky její bráška byly nadšení
stále si hrají na cukrárnu
musím naháčkovat další nové kousky
 
mám Vác ráda
 
háčku zdár 
 
 
DENISA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky