1. února 2014

ZBYTKOVKA

a copak je to zbytkovka, je to můj nový háčkovací projekt .. jednou v noci po odpolední směně jsem nemohla spát a co v noci po půlnoci dělat :-)))
otevřela jsem skříň a začala dělat pořádek v klubíčkách ..a to bych nebyla já aby jsem hned nezačala dumat nad nějakým háčkovacím projektem .. a tak vznikla  ZBYTKOVKA 




zvolila jsem osm barviček a začala háčkovat 
 šestiúhelník




začala jsem háčkovat v minulý týden, tento motiv se je dobře zapamatovatelný takže háčkuji už z hlavy
ještě mě napadlo že by nebylo marné udělat každý den jeden motiv .. takže 

LEDEN - 31 kusů

k dnešnímu dni jich mám 

33

:-))) byla to makačka 

 a teď už prozradím co pak je to 

ZBYTKOVKA

je to moje nová háčkovaná deka 

v pořadí už třetí 




volila jsem mé oblíbené barvičky příze Catania 100 % bavlna
háček číslo 2,5






prozatímní spotřeba 10 klubíček 
 zásoby mám veliké a hlavně už je nějak zpracuji a nebudou se povalovat po skříni :-)))




zase jsem neodolala a koupila jsem si hyacint 




a to je pro dnešek vše moje milé blogerky
musím se chystat .. jedu za tatínkem do nemocnice,
zase včera ho odvezla rychlá ach jo 
a to byl doma čtrnáct dní z nemocnice a už je tam zase 

tati drž se máme Tě rádi 

pěkný den 

DENISA

53 komentářů:

  1. Deni...aj Ty sa drz...
    A deka bude nadherna...ale som sa pobavila ze zbytky...tolko klbiek predsa nie su zbytky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane,
      děkuji .. já mám mnoho zbytků, vždy když něco tvořím tak radši si vždy koupím víc klubíček a pak se mi to kupí. Teď je aspoň zpracuji.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  2. DENČO,
    TY TEDA JEDEŠ .. BUDE TO NÁDHERA.
    ZBYTKY JO :-)))

    TATÍNKA POZDRAVUJ A PŘEJI BRZKÉ UZDRAVENÍ.

    MĚJ SE A KLIDNĚ JAK PŮJDEŠ DOM TAK SE ZASTAV.

    DARKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darčo,
      zrovna teď jsem 5 řad deky vypárala,
      v 2 řadě jsem vzorek nějak posunula a nevycházel a dnes jsem na to koukla a hned jsem to našla.
      Nedalo mi to a párala apárala jsem :-))))

      Tatínka jsem pozdravovala.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  3. moc pěkné! háčkovat jsem se učila jako malá, ale nedostala jsem se dál než k řetízku :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo,
      já jsem se učila háčkovat jako malá, ale nezůstala jsem u toho. Radši jsem pletla a tď je to naopak.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  4. Deni, ta je nádherná. Drž se ...

    OdpovědětVymazat
  5. Waw, Denisko, ta je úžasná !!!!! Ta musela dát obrovskou práci ...ale výsledek ...to je vážně něco .... Marki

    PS: Držím palečky, ať je tatínek zase brzy v pořádku a doma :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      ještě není hotová á to jsem ji dnes vypárala :-))) našla jsem chybku a nedalo mi to.

      Doufám, že táta bude brzy doma.

      papa Denisa ♥

      Vymazat
  6. Denisko držím palce, určitě bude tatínek v pořádku a vy budete všichni v pohodě.
    Deka má krásné barvičky, už se těším až bude hotová. Hezký den IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      děkuji .. taky doufám, že tatík bude brzy doma.
      Jsou to mé oblíbené barvičky.

      pěkný večer Denisa ♥

      Vymazat
  7. Denisko nádhera! Držím pěsti... tatínkovi hodně zdraví! Pá pá Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, super nápad, krásně zkombinované barvičky, klobouk dolů výdrži a že každý den uděláš 1 motiv :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,
      tohle jsou mé oblíbené barvičky.
      Doufám, že deka bude brzy hotová.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  9. Deni, především a hlavně - ať je tatínek brzy v pořádku!

    Deka vypadá nádherně, jsi moc šikovná. Barvičky i motiv nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      taky doufám, že tatík bude brzy OK.
      Vzoreček je hódně jednoduchý, už ho znám z paměti.

      měj sde Denisa ♥

      Vymazat
  10. No pááni... tak zbytkovka je fakt úžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. Denisko zbytkovka vypadá parádně. :-) A tatínkovi přeji ať je brzy fit a doma. My také válčíme. Tátu máme doma přes týden a v pondělí asi zase bude muset nastoupit. :-( Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      doufám, že u Vás bude brzy vše Ok.
      Táta byl doma necelých 14 dní z nemocnice doma
      a už je tam s tým stejným zase.

      měj se pěkně Denisa ♥

      Vymazat
  12. Denisko, deka to bude nádherná. Máš doma pěkné zbytky :-). Držím palce ať je tatínek brzy
    zase doma a zdráv. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,
      deka už je vypáraná a dělá se znovu :-)))
      ve 2 řadě jsem našla chybku a já ji tam nesnesla.
      oufám, že tatík bude brzy OK.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  13. Deni,deka bude krásná...už teď krásná je!
    Líbí se i motivel,barvičky a závidím ti tvoje zásoby.
    No a pro tatínka přeju zdravíčko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani,
      deka se mi líbí už teď,
      :-)) jen ji dlám od znova.
      Děkuji za přání pro tatínka.

      pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  14. Denisko, tak takové zásoby bych taky chtěla mít. Deka bude parádní. Ty jsi prostě holka šikovná!!! Všem hodně zdraví!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      :-)) já mám veké zásoby,
      neumím nakupovat po 1 kuse.

      Pěkný den Denisa ♥

      Vymazat
  15. Deni tatinovi prajem rýchly návrat domov a teba chválim a obdivujem tvoju šikovnosť. Kombinácia farieb podľa mojej predstavy, no a spolu so vzorom nemá prikrývka chybu. Máš pravdu vzor je v celku jednoduchý, ale ja ho aj tak občas robím iba s predlohou. Zdravím & Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      doufámě, že tatínek se brzy domu vrátí a bude v pohodě.
      Děkuji za chválu k dece .. červenám se :-)))
      Vzoreček je supééér.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  16. Deni, posílám návod na srdíčko:
    http://2.bp.blogspot.com/-6QU8uC5j1jY/UHhhTepDtQI/AAAAAAAAGJs/GVVv_xYunqM/s1600/granny+heart.jpg
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,
      děkuji za návodík na srdíčko.
      Jak bude čas tak se do něj pustím.

      Denisa ♥

      Vymazat

  17. DENČO,
    TATÍNKOVI BRZKÉ UZDRAVENÍ.
    DEKA BUDE SUPER.
    JSI ŠIKULKA .. MONČA

    OdpovědětVymazat
  18. Dendo,
    vždyť jsem Tvého taťku ve středu potkala a už je tam zase.
    Přeji brzké uzdravení a pozdravuj ho.
    Holka ty zase jedeš,
    už Tě ruka asi nebolí když zas háčkuješ :-)))
    těším na hotovou deku.

    měj se Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      jojo taťkovi ve středu bylo ještě dobře,
      čtvrtek se dal a pátek už nééé.
      Doufám, že bude brzy doma.

      Jedu ruka zatím nebolí a snad už nebude :-))))

      papa Denisa ♥

      Vymazat
  19. Deni, deka bude nádherná, líbí se mi nejen vzorek, ale i vabrané "jarní " barvičky. Ať jde háčkování co nejlépe. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      jsou to mé oblíbené barvičky,
      :-))) vzoreček je super .. rychla nabívá.

      Denisa ♥

      Vymazat
  20. Ta je nádherná! Opravdu překrásná. Přeji hodně zdravíčka tatínkovi. Tina

    OdpovědětVymazat
  21. No tak to bude moc krásná zbytkovka.Máš pěkně sladěno a vzorek je moc hezký,jsem zvědavá na celou deku, a už teď mohu říci,že se moc povedla.
    Tatínkovi přeji brzké uzdravení.
    Hezkou neděli Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      taky jsem zvědavá na zbytkovku.
      Snad ji brzy dodělám.

      Děkuji za tatínka,
      snad bude brzy doma.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  22. Uuuuf...že zbytky :-)) tiež som sa zasmiala, no ale bude to určite paradny kus poctivej práce. Ockovi prajem skoré uzdravenie. Ahoooj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery,
      já mám hódně zbytků :-))))
      Děkuji za tatínka.

      Ahojky Denisa ♥

      Vymazat
  23. Denisa,
    super teppe.
    Du er virkelig smart og fargene.
    Pappa rask utvinning
    Thea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thea,
      takk så mye for min far.
      Teppet er min favoritt farge.

      Fin dag Denisa ♥

      Vymazat
  24. Denisko,tatínkovi přeji ať je brzy v pohodě....hodně zdravíčka.
    " Zbytkovka " je nádherná,moc se ti povedla a má krásné barvičky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji za tatínka .. ještě je stále v nemocnici.
      Deka mě moc baví. teď je celá vypáraná a dělá se znova.

      Denisa ♥

      Vymazat
  25. Denisko, hlavně hodně zdravíčka tatínkovi a deka bude nádherná, protože už jednotlivé kusy vypadají nádherně. Já bych na tom nechala ruce a obdivuji tě, že to zvládáš. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lea,
      děkuji za tatínka .. doufámě, že to bude brzy.
      Háčkovaní mě moc baví.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  26. Denisko, deka se krásně klube. :-) Nedala bys popisek? Jak jednotlivé dílky spojuješ? Děkuju. ♥ Tatínkovi přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,
      na deku budu dávat popisek jen jak bude víc času, asi až o víkendíku.

      Za tatínka děkuji.

      měj se Denisa ♥

      Vymazat
  27. Ta bude nádherná!!!! Krásné barvy. Já také sháčkovávám dílky hned, ale někdy je těžké si představit ten konečný výsledek a vědět jaké barvy dávat vedle sebe. Ale vidím, že ty máš jasnou představu, jak bude deka vypadat:) těším se na další fotky, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky